Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en E34 stående, skal da selge diverse deler, M50b25 non vanos med manuel, får med allt du kan tenke deg som tilhører motor og gir. ny toppakning for 50K siden, ny dynamo, ny thermostat, motor hat rundet litt over 200k sier forje eier. følger med 6 stk coiler org. en annen manuel kasse, 4500kr

e34 sport interiør ( fra en M5 ) grått skin full elektiske foran og ganske så pene seter bak,

sjafør stolen er lit reven men delevis er det bare å sy litt så blir det godt som nytt, viser bilder av det :)3500 kr

LSD diff brems 75% store typen e34, 3000 kr

angel eyes e34 500kr

en hel forstilling med allt i powerflex og nye skiver,klosser og pakkningsett i calypre kun brukt kanskje 1000km ? e34 500 kr

har en swaybar arm foran i en e34, ALU 1500kr

ellers så står bilen enda hel og kjørbar, så anngående motor går det an å prøve den

så er det bare å slenge på bud :D

de som vil bilder av,,, hva som helst anngående bilen så er det bare å sende meg sms melding med epost adresse så kan jeg sende det umidlbart :)

Mvh Skuli Snær. Gardermoen / Sand. tlf 97488145

Skrevet

ja ja det er bare å ringe :) vis det er noen som vil bilder av interiør, kunne dere gi meg epost adresse på sms eller her i pm så kan jeg sende det umidlbart :)

Skrevet

Ja altså forgje eier sier at det er en bakstilling fra en m5, LSD 75% jeg vet ikke mer, har aldri sviktet meg så jeg har ikke sett grun til å åpne diffen til å se åssen tilstand er

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...