Eriksen933 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Heisann! Kjøpte en E34 for bare noen dager siden hvor varmeapparat Vifta var defekt, den blåser varmt og alt, bare at den bråker noe helt sykt! Er det lett å bytte en sånn vifte, eller er det mye jobb med det? Takker for alle svar som kommer MvH Daniel
Glema Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Lurer på akkuratt det samme som deg, har og nettopp kjøpt E34 med defekt/bråkete vifte
Thomas9 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hadde en E28 med samma problem, var lagera til viftermotorn som var gående.. Sitter vell samma sted på e34? I motor rommet.. Så er jo kurrant sak å sjekke om det er feilen.. Begrensa hva annet som kan være feil. -Thomas.
kje Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg har et komplett varmeapparat fra en '93 525ia om noen av dere trenger/ønsker å skifte ut hele greia eller plukke deler
toddy87 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 trenger også varmeapparat motor.. Den ligger bak ett (stort) deksel øverst på torpedovegg i motorrom. Festet med 4 skruer (kopp nr 7), mulig at det ligger en "gate" med kabler forran som må skrues løs først. Bak dette dekslet ligger enda ett, som er festet med ett par klips, vips så ser man vifta
hao Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Riv ut hele driten. Det er vedfyring som gjelder nå http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10043238
e34_driver Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Er ikke noe vanskelig å bytte denne, men litt trangt. Jeg har byttet på min gamle 518i jeg brukte tidligere. Garanterer ikke at det er samme fremgangsmåte på en 6 `er for har ikke behøvd ennå. Skru av skruene på torpedoveggen under frontruten (et deksel) så skal du komme til der inne. Jeg byttet på min 518 e34 i løpet av en halvtime uten å ha kjennskap til dette tidligere. Er nok trangere på 6`er vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå