Daniel.B Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 God dag Har en E28 525i 1985 mod som jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med. Den har noen bulker som forrige eier har lagd, men det er ikke rust på bilen. Alle låsene er ødlagte, rifter i førerstol og sprekker i dashbordet. Det meste elektriske fungerer, men ikke turteller. Hva kan denne bilen være verdt uten motor? Og en annen ting jeg lurer på er hvor mye dere betaler for å forsikre deres E28/E30`r? Hvor mye vil detta bli når de blir veteraner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fra 3 til 5 tusen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 med tanke på att du faktisk får 2lapper minst bare for flippen på bakfangern så kanskej litt mer, men den så ut som hadde fått litt juling foran og bak :/ åssen er den for rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Er ikke rust på den, bare der metallet har blitt bulka er det litt overflate. Men ikke no rust i dører, kanaler, demper tårn eller noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå