Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stort sett kun eid VAG og BMW, en ting jeg alltid har ergret meg over i BMW er varmeapparatet.

Satt jeg 21' på VAG'en jobbet den plettfritt på det. Trengte aldri røre apparatet videre da.

I BMW'ene jeg har eid er de ustabile og må skrus opp og ned. I dag på vei til jobb blåser den kald luft når motoren er varmet opp og nåla står rett opp, og varmen stilt på 24'. Forbaska irriterende. Og noen ganger stilles den ned til 20' og den pumper ut varme så jeg må åpne vinduet på vinterstid.

Hva er galt mon tro?

• 1 month later...
Skrevet

Ser en sammenheng nå, med en gang det blir kaldere enn minus tre slår AC seg av og varmen pumper på. Hvorfor? Må skru ned på 16' for at den skal gi seg. Tror den at det er bikkjekaldt i bilen kanskje?

Skrevet

Denne kommer vel bare opp som feil om motoren er defekt..

Om vifta går tregt/ er full av støv vil den ikke gi ett feilminne.

Det skal forøvrig være mulig å plukke panelet ifrahverandre for å rengjøre vifta

Du trenger ikke nødvendigvis noen som røyker for å sjekke den, holder å legge øret inntil i tillegg til å lyse inn å se etter støv o.l

Men om du godtar røyking i bilen din kan jo dette også være en greit metode for å sjekke den :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...