Weejock Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Da fikk jeg endelig dratt ræva mi ut av bilen og inn foran en PC så jeg fikk lagt inn et bilde av det(valgte å starte en ny tråd) Da var spørsmålet mitt.. Hvilken funksjon har denne knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Er vel en automatsikring eller bryter for el-vinduene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weejock Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Er vel en automatsikring eller bryter for el-vinduene.. Har fundert litt på at det mest sannsynlig er dette, men denne ser ikke ut til å fungere i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Fungerer vinduene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Det er en bryter for el vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weejock Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Vinduene og soltaket fungerer med denne knappen både inne og ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 den knappen skal egentlig bryte kretsene til vinduene, når den er ute skal du egentlig ikke få brukt vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weejock Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Riktig, riktig.. Jaja, så vet man det. Da har nok denne blitt bypasset en gang i tida den da. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå