gica Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Hei, trenger å få lakkert opp panseret på bilen. Denne ser ikke ut lengre pgr mye steinsprut. Saken er at jeg har lagt ut oppdraget på www.mittanbud.no uten at noen var villige til å ta oppdraget. Vil påstå at lakkering av ett panser ikke er den hardeste jobben akkurat. Panseret har bare steinsprut, ingen bulker eller dype riper. Vil ha original fargen + dobbelt klarlakk for ekstra beskyttelse. Noen som kjenner til en lakkerer eller ett lakkeringsverksted som er flinke men som ikke dreper lommeboken min ? send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Hei. Tenkte bare jeg skulle bry den lille nesa mi litt;) Siden det er bare ett panser det er snakk om, å det ikke er bulker etc. i det, så skiller dette kanskje 200-500Kr på de forskjellige verkstedene. Så sant du ikke velger noe bakgårds greier såklart:) Siden det som sagt er kun panseret, å prisforskjellene garantert ikke er store, så vil jeg bare anbefale deg å dra på merkeverksted egentlig. Der er de vandt med prosedyrene osv. når det kommer til bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Ville heller valgt et lakkverksted som har et godt rykte, enn å se seg blind på at merkeverksted må være bra. Er ikke alltid det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 3-3500+mva veit jeg om.. Kenneth holt bil og lakk.. Blir silke strøken resultat!! og når det gjelder panser er det kun resultat du bør gå etter, IKKE pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Gode erfaringer med Bekkestua Bilskade og Lakk med tilhold i Bærum. Ligger vegg i vegg med Furubakken Bilverksted(BMW Verksted). De har utført flere lakkjobber for meg.Resultat,pris og service har vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Ville heller valgt et lakkverksted som har et godt rykte, enn å se seg blind på at merkeverksted må være bra. Er ikke alltid det Det ligger noe i dette, har fått en del garanti jobber igjennom BMW og de har da brukt Schie autoskade på lørenskog, og det har aldri blitt bra, altid fargeforskjell som syns i sola og mye lakkstruktur. men nå er jeg kresen, skal være speilblankt uten lakkstruktur, selvom jeg ba de våtslipe og rubbe opp blei det ikke bra, alt som har kommet derfra har altid vært mye skjolder i(hologram) etter klargjøringa dems.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Dette opplevde jeg også på den nylakkert bagasjedøren min også etter garantijobben de utførte. Virker som det er skjolder i baselakken eller noe sånt. Ser dette veldig godt i sollyset. Men takk for mye bra respons. Skal sjekke litt priser på jobben og evt ta det videre derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Kontakter du Bavaria i Oslo blir du bare sendt videre til et lakkverksted på Lørenskog, husker ikke helt hva de heter. Finnes ikke noe BMW skadesenter i oslo, slik jeg forsto det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Ville heller valgt et lakkverksted som har et godt rykte, enn å se seg blind på at merkeverksted må være bra. Er ikke alltid det Det ligger noe i dette, har fått en del garanti jobber igjennom BMW og de har da brukt Schie autoskade på lørenskog, og det har aldri blitt bra, altid fargeforskjell som syns i sola og mye lakkstruktur. men nå er jeg kresen, skal være speilblankt uten lakkstruktur, selvom jeg ba de våtslipe og rubbe opp blei det ikke bra, alt som har kommet derfra har altid vært mye skjolder i(hologram) etter klargjøringa dems.... +1 elendig på fargeforskjell det er de... men god service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Gode erfaringer med Bekkestua Bilskade og Lakk med tilhold i Bærum.Ligger vegg i vegg med Furubakken Bilverksted(BMW Verksted). De har utført flere lakkjobber for meg.Resultat,pris og service har vært bra! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå