Gå til innhold

FOMA Combivac rengjøringsprodukter...

raynik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har erfaringer med gode maskiner for rensing av bilens interiør? seter, tepper, dørtrekk osv

Har søkt litt her inne og eller på nett, finner diverse produkter med har rett og slett ikke peiling.

Har som nevnt lenger ned i tråden kjøpt meg FOMA Combivac.

Hvilke rengjøringsprodukter og interiør produkter til Stoff og skinn annbefales??

E det Scandic Shines produkter som gjelder eller finnes der annet bra?

Tenker i hovedsak til rens og rengjøring av interiør men også til vedlikehold av stoff/skinn seter samt plast og vinyl som dash og dørtrekk osv osv...

Tar gjerne imot tips og råd rundt dette..

mvh

Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har erfaring med FOMA Combivac????

er vel samme prinsippet, bare med støvsuger og flere funksjoner, samt litt dyrere....

Jeg bruker Foma combivac på mitt bilpleie firma, å den kan anbefales på det sterkeste. Bruk den gjerne sammen med en eller annen green clean (chemical guys, meguiars ol.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en våtsuger fra BilXtra og den gjør en god jobb på bilete ol.

Koster vel nesten ingenting nå disse, så kjøper du en flaske med green clean og et gjennomsiktig munnstykke har du det du trenger.

Koster under tusenlappen.

Mimo/combivac er gull men koster mer og spørsmålet er vel om du kommer til å bruke den ofte. Kjøper du en og blir lei av den si fra, kjøper gjerne en brukt og billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe blir nok en combivac da ja.... skal ha noe som funker og som er kvalitet.... penger er ikke alt her i verden, hater å irritere meg over dårlig kvalitet og tenke: "skulle heller brukt litt mer penger på den andre modellen"

fant en combivac til 4500,- er jo ikke all verden når du tenker på bruksområdet.. kjøpte vanlig støvsuger til nesten samme prisen for ikke lenge siden....mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skal ikke leie noe som helst jeg, hehe kjekt å ha.. det man har kjøpt har man tilgjengelig til en hver tid.. har noen biler som trenger stell innimellom, samt så er den vel kjekk for å suge opp vann på garasjegulvet...

ser ut som jeg går for en slik combivac. 4500,- er jo ikke alverden i den store sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...