Lamek Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Finnes nok mange fiine kjemikaljer man kan bruke sammen med en bra vannsuger.. Jeg har en fra karcher eller hva det no heter og den fungerer supert.. Ved rensing av inderiør bruker jeg varmt vann med middels sterk salmiak blanding.. Funker som fy, Tar flekker (til og med olje) lukt og løser opp det meste.. Blir nybil lukt i bilen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 mmm fan.fikk mail om at denne nå leveres til samme pris men uten støvsuger deler.. avbestillte dritten jeg..hehe må ta en ringerunde på dette i morgen....... meeen så pluttselig kom der en mail fra en annen forhandler, di hadde 2 stk med støvsukerkit på lager... alle nye kommer uten dette...så klask var bestillingen gjort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 tips og råd ang invendig bilpleie mottas med takk.. gjerne linker til sider med tips og råd..ang produkter osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 www.dcn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Noen tips om nettsteder med gode priser for å kjøpe eksteriør/interiør produkter som Meguiars og liknende.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Noen tips om nettsteder med gode priser for å kjøpe eksteriør/interiør produkter som Meguiars og liknende.? www.dcn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå