petterl Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Oppdatering av tråd, 2015: Godkjent ombygd lik m3 med motor, understell og det som hører med. Lakkert motorrom og alt under bilen. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jaggu på tide at jeg får laget meg prosjekt tråd her, da jeg har hatt bilen 4,5 år nå Kjappe fakta:- 318 is (turbo)- 94 model- Farge 314 Hellrot, 2013 Hellakkert i Japan Red med mellomsliping og "ripefri" klarlakk.- TA technix justerbart senkesett- M-fangere + GT vinge- Xenon i alle lamper og film på tåkelys - Lett soting av alle ruterKjøpte bilen sen sommeren 07, gikk da på 0.2 i trykk.Høst '11 henta jeg meg en m42 motor da toppakkningen på min røk for 2 gang det året :/ Hater MLS pakkning!! Umulig å få tett.Kjører nå med ren sugemotor mens jeg bygger opp igjen min gamle Planer for den motoren jeg driver å bygger er:- Pianotråd i blokk, Bytta ut til MLS 2012 (Faktisk tett )- ARP bolter- T28 turbo- MS sprut- Siemens 600cc dyser- Letta svinghjul- SPEC stage 3+ clutch- Greddy elektronisk boost controller- Nye veiv lagere og stempelringer- Nye pakkninger og simringer i hele motor- M50 135mm smidde råder- M52 Stempler- Male blokk- Lakkere toppdeksel, innsug og registerdeksler- Sort IC og trykkrør, bygge så det ser mest mulig orginalt ut.Bilder fra sommer '11 med lånte felger av en kamerat Endret November 13, 2015 av petterl
M|Fjeld Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Meget pen e36 og et kult prosjekt! Er ikke fan av led-lampene, men vær sin smak
JulianS Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Fin bil åssen oppsett har du kjørt med før? Motorstyring, dyser, turbo, grenrør osv ?
petterl Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Fin bil åssen oppsett har du kjørt med før? Motorstyring, dyser, turbo, grenrør osv ? Takk Før så gikk den med orginal motorstyring, med ett MF2 tilleggessprut og 1 ekstra dyse, spesiell t25 turbo, støpjern grenrør Så prøvde jeg 440 dyser og chip, men ble ingen sukses det heller
JulianS Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 E30'n min hadde gått med mf2 og t25, bytta også til 440 dyser og chip, det fungerte over all forventning for meg
petterl Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Heldig du da Noen som veit om ett letta svinghjul til meg ?
petterl Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Litt bilder fra motorprosjekt: Veldig dårlig på å huske kamera og det viktigste
JulianS Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Bruk m20 enkelmasse svinghjul, vil ikke ha for lett svinghjul på m42 turbo;) Hvem har laga chipen din?
petterl Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Må jeg da bytte clutch ? Har en SPEC stage 3+ nå.. Chipen er fra Motorviagra.
petterl Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Dagens lille økt, fikk bare tilpasset en ring. Hvor mye skal ringene stikke opp av blokka ?
JulianS Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Er vel 0.5 hvis du bruker 1mm tråd bruker du "bonje" verktøyet?
petterl Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Oki, nei brukte Østlandske motorverksted på hamar Fikk med en tynn tråd, men må tilpasse selv.
JulianS Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Ok skal du ha 360 graders veivlager? Veit ikke sikkert men trur e36 bunnpanna er mye bedre en e30, har fått rådebank 5-6 ganger i e30 men ikke vært noe borti det med e36.. Problemet ligger vist i veivlagrene..
NA Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Se der ja, jaggu på tide ja petter'n å få no fart på is'n Satser på skuddsikkert bygge denne gang eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå