Azeton Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Ok, det var det også på min, men jeg syns det var så stress uten at jeg monterte det på
Christer Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Du må ha spindlene pga annet innpress på hjulageret og skiver samt caliptere, da er det bolt on:)
petterl Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Ok, det var det også på min, men jeg syns det var så stress uten at jeg monterte det på Åssen stress ? min går da egentlig ganske pent på tomgang selv med alt for store dyser.
petterl Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Du må ha spindlene pga annet innpress på hjulageret og skiver samt caliptere, da er det bolt on:) Slipper jeg bytte hjullagere ?
JulianS Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 m3 bremsene passer rett på spindlene dine.. alle e36 har samme hjullager.
petterl Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Jammen det høres bra ut Da spørs det om jeg invisterer i m3 bremser snart Btw, noen forslag på hvordan man kan få mutterene på turbo'n til å sitte ? Fikk en eksoslekkasje i går, og viste seg at alle mutterene hadde løsnet..
haybimmsen Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Kan ikke du ha på noe loktite da? finst vell de som tåler litt temperatur?
petterl Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Kan ikke du ha på noe loktite da? finst vell de som tåler litt temperatur? Hørt flere som har prøvd det uten hell :/
haybimmsen Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Kan ikke du ha på noe loktite da? finst vell de som tåler litt temperatur? Hørt flere som har prøvd det uten hell :/ Er ikke turboen festet med flens, slik at det blir som sandwich? Da burde det vell gå an å kjøre på med to mutrer pr bolt slik at de låser? eller tenker jeg feil plass på turbo?
petterl Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Har 2 bolter som er forkorte til det, men hadde vært en mulighet hvis de var lengere
haybimmsen Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Da må du få noen som er lengreXD fungerer oppsettet utmerket?
petterl Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Da må du få noen som er lengreXD fungerer oppsettet utmerket? Hehe, lettere sagt enn gjort dessverre :/ Ja fungerer utrolig bra, håper på bytte av dyser og benking til uka
petterl Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Skulle vist funke bra de mutterene jeg bruker nå, men får prøve kobbermuttere, sprengskive og locktie nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå