Gå til innhold

Larsen E36 S50B32 Godkjent svv :D


petterl
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig, får prøve over helga ;) Hadde først sånn elektronisk boostcontroller fra greddy. Den fungerte greit i starten, men etter jeg sveiset om trykkrøra, så ble det alt for mye trykk og etter det har den begynt å kødde med trykket. Satte på den krana bare for å prøve om det kunne være greddy'n som ødela, men ikke no stor forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Kina wastegate så ville jeg kjørt en vakumtest på den, og er den dårlig kan du prøve å tette den berømte styringa som mer eller mindre er teipa sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere, ikke dumme de talla der! Får vi noe banevideo snart?:)

Takk :) Ligger en liten video på en side her, ikke rare greiene det. Har også en video fra bremsinga, men ikke fått den ut enda.

Om du har Kina wastegate så ville jeg kjørt en vakumtest på den, og er den dårlig kan du prøve å tette den berømte styringa som mer eller mindre er teipa sammen.

WG'n er helt ny og skal være bra kvalitet, men så på turboen at det var en liten sprekk i eksoshuset ved wg-lokket, men han turbokongen mente at den var så liten at det ikke hadde noe å si, noe jeg begynner og lure på om ikke stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...