petterl Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Hadde nok en dump ventil som ikke var tett vil jeg tro..
bjornar-a Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 å sånn ja men at du sliter med trykket. hva er egentlig problemet? hopper den opp og ned, så den er ustabil? eller klarer den bare ikke og holde trykket oppe?
petterl Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Under bremsinga i går, så gikk den opp til 1,6, ligger der litt, så detter den ned til 0,9-1.. Ellers har jeg kjørt på ca 1 kilo, men detter fort ned på 0,6-0,7. Med den elektroniske boostcontrolleren så går den opp på 1,3, så detter den ned til 0,7 og går opp og ned mellom 0,6 og 1 kilo..
bjornar-a Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 hva er grund trykket til westgate'n da? bare teori fra min side. men siden den elektroniske og den du har nå bare manipulerer westgate'n til og tro at den har ett ana trykk, så blir det litt kunstig og vill ikke da få riktig turbotrykk ut igjen. men det virker veldig merkelig. du har ikke en vakumklokke som du kan bytte ut med den som er på turboen nå? siden den er så ustabil så kan det være den som jukser og tenker jeg.?
JulianS Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Prøv å bytte til en aktivator med fjær til det trykket du vil ha. Da slipper du å strupe med kran.. Hadde samme problemet med min, opp til 1,6 og ned til 0,8 ca. Snudde krana så lada den jevnt 1,6
petterl Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Prøv å bytte til en aktivator med fjær til det trykket du vil ha. Da slipper du å strupe med kran.. Hadde samme problemet med min, opp til 1,6 og ned til 0,8 ca. Snudde krana så lada den jevnt 1,6 Dette skal prøves
petterl Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Liten anntydning hvertfall ble ikke så mye som jeg hadde trodd..
bjornar-a Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 hehe. ble veldig bra er en gjenomført bil dette ja får håpe det hjelper og bare snu krana da.
petterl Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Takk for det Skal en tur på TK i efta og justere litt tomgang. Også se på Simen bremse/justere e30'n
bjornar-a Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Høres ut som du skal kose deg i dag ja Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
petterl Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Skrevet Juli 11, 2012 Må man bytte spindlene BAK for å få på m3 bremser ? Ser at foran er det samme delenr, men forskjellig bak...
JulianS Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Bremsene går rett på, men håndbrekk opplegget er annerledes. det greieste er vel å bytte bremseskjold..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå