Gå til innhold

Larsen E36 S50B32 Godkjent svv :D


petterl
 Share

Anbefalte innlegg

Om du skal ha gateslicksdekk bør du gå for regal racer, de er billige og veldig gode. Har tilfeldigvis fire slike nesten ubrukte i 225/45-17 tilsalgs om du er intressert i det :mrgreen:

Blir prioritert understell først hvertfall, så kanskje det blir no hjul etter det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om 2 stk slike stoler til salgs ? :)

[ Bilde ]

Har ein kompis som har et komplett slikt interiør liggende :)

Trur vertfall det er likt :)

Men det er kanskje litt for langt å hente det?

Trenger i hovedsak bare framstolene ;) Hvor holder han til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaggu vært stille her en stund nå...

Men har gjort litt med bilen i det siste, bla bygget om til ekstern wg, ny eksos med v-band, og skal hente bilen på Autoclean etterpå med ny sota ruter :D Blir også valsing av hjulbuer i dag, og har også bestilt m3 speil.

Kjørte litt på våler på tirsdag, men sleit litt med tempen på bilen.. Har bestilt nytt lokk til radiatoren da jeg har hørt at det kan være med å tulle.. Har også sett litt på en HPO alu radiator på ksr, noen som har no anbefalinger ang den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er det på tide med en update igjen ;)

Etter toppakkningen takket for seg for 4 uker siden, så har jeg drevet med litt forskjelling ;)

Blir ny MLS pakkning, nye ARP bolter, HPO radiator med 16" vifte, vanncatch tank, 80 graders termostat, Slipt ventiler, byttet ventiltettninger,Oljecatch tank, mere ånding i toppdeksel og portet topp ;)

Fant ut at INGEN av ventilene mine var rette, så tror motoren kommer til å fungere en del bedre enn før nå :)

Venter fortsatt på mls og arp, men håper det kommer snart ;) Har ett håp om å rekke BMW treffet på våler i slutten av sep ;)

kmn0jebg4rte7i99a9e9.jpg

leltiov5981vyfo1ncr3.jpg

082wo5nttipttkilyhlv.jpg

5y3khyhrhxn7r7m8a2jq.jpg

c8iuwxbglcd7w5pqfjkh.jpg

hgk7ku875moar0opfahk.jpg

xjg3indd5g890a1xaf1p.jpg

mber558qjjwx33fgo3fv.jpg

75f0mpisom2s9pkdguxo.jpg

32ltxc91yugus6jfmzvr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få min for en 200 lapp om du kommer til vinger, det ble litt dårlig plass der jeg tenkte å ha min.. er ubrukt, kun tatt ut av plastikk og montert sammen nippler og nivåmåling;) er kjøpt fra kimmit for noen måneder siden, bilde ligger innpå tråden min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...