petterl Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Fikk pakke fra statene i dag, etter lange 3 uker... MEN selvfølgelig feil deler, mls og arp til toyota motor av alle ting :/ Håper selger sender meg nytt rimelig kjapt, da jeg har planer om å kjøre på bmw treff på våler om 2 uker..
petterl Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Haff ja :/ Ingen som har en MLS pakkning til overs ? rundt org str
oddis Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Dette er det kjipe med å kjøpe motordeler fra USA. Tar år og dag før noe skjer om de sender feil. Om du ikke har plana blokk og topp så er det et must med MLS stålpakning.
petterl Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Nå er motor 95 % ferdig, mangler kun vanntank :/ Hvis noen har en til overs, skrik ut!! Har egentlig bestilt på kimmit, men venta 3 uker nå og fortsatt ikke fått den :/ Har fortsatt ett lite håp om å komme meg på våler i helga siden det er BMW treff
HLund Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Ferdig motoren eller? Sent from my iPad using Tapatalk HD
petterl Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Ja har gått snart 2 uker nå hehe.. Fikk m3 eksos i går, så skal få på den og justere opp igjen sprutet så blir det nok bra
petterl Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Stor takk til Øyvind på AutoClean Elverum for en kjapp men bra oppfriskning av bimmern
TerjeA Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Ser bra ut Dei felgene såg bra ut på bilen! men er ikkje heilt fan av at bilen er lavere (i hjulbuen) bak i forhold til fremme
petterl Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Takk for det Skal bli lavere foran til neste år, da blir det mindre gummi framme, og mere senk Helt enig med deg der Men akkurat nå kan jeg ikke senke mere foran :/
Maximan Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Lest gjennom hele tråden nå. Deilig bil med DEILIG motor. Jeg klarer liksom ikke helt slå fra meg tanken om M42 turbo, synd jeg verken har tid, sted, eller råd:P Stå på og lykke til videre!
petterl Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Lest gjennom hele tråden nå. Deilig bil med DEILIG motor.Jeg klarer liksom ikke helt slå fra meg tanken om M42 turbo, synd jeg verken har tid, sted, eller råd:P Stå på og lykke til videre! Takk takk for det Kommer flere updates snart
petterl Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Hoi Jaggu lenge siden jeg har skrevet noe her, men har da skjedd litt i det siste Fikk en jævlig kje julegave, ble påkjørt lillejuleaften og ble jo en del skader. Framskjerm, begge dørene, speil, kanal, b-stolpe, bak-skjerm og bakfanger. Og etter 4,5 mnd fikk jeg endelig vanncatchtanken jeg bestilte på kimmit..
haybimmsen Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Den såg låk ut! Tenkt å fikse det opp eller ?
petterl Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Ja håper forsikringen fikser det. Skader for 82 tusen mener jeg de sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå