haybimmsen Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Hva skjedde osv ? Håpe Ditta aldri skjer med meg Er det IS motoren dette? Hvilket metode ble brukt til å shina bilen litt lenger opp på sidene her? Blei fin!
petterl Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Skulle svinge til venstre i ett kryss, og bilen bak ikke klarte å stoppe, så den traff meg når jeg var midt i svingen. Er 318 is m42 motor ja, med litt pustehjelp Det er en kamerat som driver Autoclean her i Elverum som fikset den for meg Fort gjort shining sa han
haybimmsen Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Vet jo det at den har pustehjelp har jo masa å gravd om det før egentlig litt rått
petterl Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Hehe, gleder meg til ny bremsing til våren Fungerer greit på 1,52 i trykk
petterl Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 Nå er bilen retta oppatt og litt pussing og lakk gjenstår Tenkte å bytte farge i samme slengen. Har tenkt litt på Japan rød eller Imola rød, noen som har forslag til ei fin rød farge ? evt andre fine farger ?
pedlex Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Går smått om dagen gett...Har fått dreid av svinghjulet litt, og sveiset oljeretur i bunnpanna MEN, kan se om ut jeg får ett problem med gearkassa og turbo :/ Noen som har ei 318 is kasse å låne bort noen dager ? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvilket svinghjul er dette? m20?? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ]
petterl Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 Er org 318is svinghjulet som jeg har fått dreid av en del på Går smått om dagen gett...Har fått dreid av svinghjulet litt, og sveiset oljeretur i bunnpanna MEN, kan se om ut jeg får ett problem med gearkassa og turbo :/ Noen som har ei 318 is kasse å låne bort noen dager ? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvilket svinghjul er dette? m20?? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ]
petterl Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Hoi gett Her inne går det heller dårlig, men bilen fungerer som bare det Eneste som er litt problem om dagen er clutchen ikke tåler effekten Blir nok å bytte til m20 svinghjul og starter med 618 plate og 6 pucka lamel neste år etter vinterlagring Har også fått bytta til Tial wg, så nå fungerer ladetrykket bra, vært helt oppi 1,9 bar og da går det bra.. Fikk også pris på vålerbana sist uke, for beste bmw veldig morro!
Johanzn Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Gratulerer med pokal! Misunner deg der Litt mer heldig med lakken din enn det jeg var, fått masse rust på diverse steder :/ til og med i de nye framskjermene mine..
petterl Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Skulle nesten bare mangle at lakken skal være bra etter den prisen jeg måtte ut med
petterl Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Skrevet Februar 15, 2014 Noen som veit hvor jeg kan få tak i en slik 45 grader ?
Mag142 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Hør med Tess på Hamar istedenfor Elverum, der er de mye mer hjelpsomme og har mye som Tess Elverum ikke har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå