Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Liten update.

Henta igjen bilen i går etter vinterlagring, og fikk kjørt en hel time før jeg klarte å rase diffen min :P

Derfor trenger jeg ny :P skrik ut om noen har.

Har også hørt at man kan bruke 328 gearkasse, 328/m3 mellomaksel, og m3 bakaksel. Noen som veit om det stemmer ?

Skrevet

tror du kan bytte til 3liter bakstilling uten og bytte ger og melom aksling. ellers så er det bare og sette på alt som du skriver. men fra 3liter m3. eller 328. skal være de samme delene

Skrevet

Driver med dette selv, har demontert bakstilling for å sveise inn forsterkninger og skifte alle foringer. Har kjøpt 328 diff og stikkakslinger, har målt opp å virker som at mellomakslingen min må kortes inn 3.3cm med original kasse..

Skrevet

Mellomakselen til e36 med den lille bakakselen er lenger i den bakerste delen fordi bakakselen er litt kortere.. 323-325 mellomaksel, evt bare bakre del løser det problemet :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Skrevet

Har handla 328/M3 kasse i påsken, så trenger mellomaksel og bakstilling fra 3 liter m3 :) skrik ut om noen som veit om en ;) Og som ikke forlanger gull og grønne skoger for det..

• 2 months later...
Skrevet

Trenger fortsatt m3 bakstilling og mellomaksel...

Har fått kjøpt nytt m20 letta svinghjul på 6,2 kg, 618 trykkplate, 6 puck lamel, m20 starter, 328/m3 ZF kasse, stålomspunnet bremseslanger, e46 330 bremser foran,  gsp camberstag bak, gsp støtdempertårn med justerbar camber foran,  gsp svingarmsforinger bak, m3 bremsekraftforsterker,  ny m gearspark med lys, z3m gearstang, pakkninger til register, og sikler på nye felger :P 

Noen som har tips til felger som blir bra ? Tenkt litt på noen som er kongkave, og i 18" helst :)

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg fått tak i 3 liter m3 forstilling, mellomaksel og bakstilling :D Dette blir sandblåst og lakkert i vinter, og deretter monter med alt nytt av foringer å div :)

Har også kjøpt nye felger, som jeg håper å få på i morgen :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...