Gå til innhold

Larsen E36 S50B32 Godkjent svv :D


petterl
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Liten update.

 

Henta igjen bilen i går etter vinterlagring, og fikk kjørt en hel time før jeg klarte å rase diffen min :P

Derfor trenger jeg ny :P skrik ut om noen har.

 

Har også hørt at man kan bruke 328 gearkasse, 328/m3 mellomaksel, og m3 bakaksel. Noen som veit om det stemmer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med dette selv, har demontert bakstilling for å sveise inn forsterkninger og skifte alle foringer. Har kjøpt 328 diff og stikkakslinger, har målt opp å virker som at mellomakslingen min må kortes inn 3.3cm med original kasse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Trenger fortsatt m3 bakstilling og mellomaksel...

 

Har fått kjøpt nytt m20 letta svinghjul på 6,2 kg, 618 trykkplate, 6 puck lamel, m20 starter, 328/m3 ZF kasse, stålomspunnet bremseslanger, e46 330 bremser foran,  gsp camberstag bak, gsp støtdempertårn med justerbar camber foran,  gsp svingarmsforinger bak, m3 bremsekraftforsterker,  ny m gearspark med lys, z3m gearstang, pakkninger til register, og sikler på nye felger :P 

 

Noen som har tips til felger som blir bra ? Tenkt litt på noen som er kongkave, og i 18" helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har jeg fått tak i 3 liter m3 forstilling, mellomaksel og bakstilling :D Dette blir sandblåst og lakkert i vinter, og deretter monter med alt nytt av foringer å div :)

Har også kjøpt nye felger, som jeg håper å få på i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...