petterl Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Nei har hatt MF2 sprut, også har jeg prøvd MLS pakkning 2 ganger, og sist kjørte jeg med chip og større dyser.
petterl Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Jaggu trangt om plassen :/ Noen som vil sveise nytt grenrør til meg ?? Jeg får nok problemer med at oljen blir for lav Nærmer seg ferdig nå Tenkte å bestille ny bensinpumpe fra kimmit + litt anna stasj, bare vente på lønn til uka Jaggu dyrt hvis man skal sende i oppkrav Ikkjee braaaa
Jørgen-A Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Leste tiligere art motoren omtrent sto fast. Har du målt lager klaringer? Meget ofte att klaringen må justeres i begge endene på kina råder desverre. Er ikke dette riktig varer ikke motoren din lenge er jeg redd.
petterl Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Leste tiligere art motoren omtrent sto fast. Har du målt lager klaringer?Meget ofte att klaringen må justeres i begge endene på kina råder desverre. Er ikke dette riktig varer ikke motoren din lenge er jeg redd. Var nok bare jeg som var for sparsom på olja, går lett rundt nå, selv med kammer
petterl Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Noen som har prøvd disse motor og gear fester ? http://store.vacmotorsports.com/uuc---e ... p2138.aspx Er de som gs sine ?
Gravstein Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 De der er i solid alu, får alle vibrasjoner å lyder rett i karosseriet
petterl Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Okey, da blir det nok gs Får håpe de skal ha kampanje snart
petterl Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Noen som har sett slik manifold før ? Er i støpjern og står 318 is 2 på det... Ellers står det litt stille, akkurat bestilt meg OBX manifold Kjøpte 845cc dyser, lufttempsensor, og veivføler i går.
bjornar-a Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 ser bra ut men hvorfor går du bort ifra data sprut og over til chip? eller er det jeg som missforsto her?
Gravstein Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Kan ikke du bare snu den på hodet da ? slik att turbo kommer opp langs toppen
surrehue87 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 hvor har du fått tak i den maifolden? er på leting etter en maifold/ grenrør med t3 flens
petterl Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 ser bra ut men hvorfor går du bort ifra data sprut og over til chip? eller er det jeg som missforsto her? Omvendt Fra chip til datasprut Kan ikke du bare snu den på hodet da ? slik att turbo kommer opp langs toppen Tviler på at det passer egentlig hvor har du fått tak i den maifolden? er på leting etter en maifold/ grenrør med t3 flens Den som jeg har bilde av ? Eller den jeg har bestilt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå