Bliza Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Hei, driver på med motorbytte på min e46 320. så har jeg skaffet meg en e46 328 motor som jeg skal sette nedi, den skal også i framtiden få kompressor fra ess. så tenkte jeg nå som jeg har motoren og girkassa på palle at jeg sku bytte clutchen svinghjulet og trykkplata til en grommere oppgradering før jeg monterer alt sammen. noen som har vet framgangsmåten på dette byttet og kan forklare meg litt enkelt ? , også forslag på grommere clutch og trykkplate samt lettere svinghjul. takker!
killarinc Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Må bare passe på og få sentrert svinghjulet og clutchplata skikkelig så går det fint. Sentreringsverktøy fra biltema funker fint.
Bliza Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Må bare passe på og få sentrert svinghjulet og clutchplata skikkelig så går det fint. Sentreringsverktøy fra biltema funker fint. jepp!, men er det ikke noe mer spesial verktøy jeg trenger for de "fjærene" på clutchen?
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 hvis du skal bytte så bytter du hele driten Bliza Trust me, jeg HATER det der SAC driten. Stikk på Schmiedmann og sjekk ut UUC kitet dems for E46 med M5 clutch. Koster litt men godnskak litt med de så får du en god pris Det er svinghjul, plate, og lamell i alt. Så slipper du de fjærene. For de fjærene trenger du spes. verktøy som koster like mye som UUC kitet.
Bliza Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 hvis du skal bytte så bytter du hele driten Bliza Trust me, jeg HATER det der SAC driten.Stikk på Schmiedmann og sjekk ut UUC kitet dems for E46 med M5 clutch. Koster litt men godnskak litt med de så får du en god pris Det er svinghjul, plate, og lamell i alt. Så slipper du de fjærene. For de fjærene trenger du spes. verktøy som koster like mye som UUC kitet. tror jeg må fange deg å låse deg inn i garasjen jeg!, makan til kunnskapsrik person!. men fra spøk til alvor legg ut link til det her da så skal jeg ta kontakt med de, er jo bmwccn medlem så får jo litt rabatt der. skal også ha ucc stab stag så regner med jeg får ned prisen litt der!
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Ja men jeg er dyr i drift da.. krever oppvarmet lagring, regelmessig lading med 3 varme måltider om dagen pluss en tv, og alle sesongene av family guy, american dad, futurama, house, lost og top gear http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/u ... tm#1940027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå