M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Må ikke sende mail tilbake, da hekker de sikkert dataen din. Får sånne hele tiden jeg også.
Svendsen Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Skjønner ikke at folk gidder å legge energi i å lage slik kvalme for andre ass....
Glenn H Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Da var det min tur til å bli plaget av dette tlfnr...Har annonsert jevnlig på finn i fem år uten svindelforsøk, men det har tydeligvis tatt ganske så av den siste tiden. Kl 05.00 når jeg dro på jobb fikk jeg sms "Min far ønsker å kjøpe bil. Han er ikke i stand til å motta telefonsamtaler, så vennligst ta kontakt med ham på jan78z@live.com. Han har spørsmål. Takk".... Kl 15.00 fikk jeg samme melding, bare med epost jan77sa@gmail.com. Håpløst... Fikk faktisk akkurat samme sms jeg også med samme epostadresser. Bare at jeg fikk sms klokken 4 på natta. Forstod jo at det var tull, men svarte på mail for å høre hva annet tull de kommer med. Har enda ikke fått svart. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå