Joher Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hei Ribber nå delebilen min. Er blitt delebil pga rusten bakskjerm (pga tidl. skade) samt litt 2'r feil på EU kontrollen.Lite rust på bilen (!!) Bilen er en 1993 318is, gått 201.000km Skal bruke motor og understell selv, ellers selges alt annet. Ser helst at deler blir hentet, men kan sende enkelte ting. Legger bare ut bilder av bilen, så får folk gi meg en lyd om det er noe de trenger. Bilen står på Sotra (v/Bergen) Ta kontakt her i tråden, eller på PM 100% orginalt utseende. Høy og fin..... Nyere sommerdekk på orginale alufelger i god stand (går for 500kr for alle) Helt ok interiør/dashbord. Førersete er hull i. Baksetene er helt ok Begge dørene er igrunn veldig bra! Elvinduene går strøkent opp og ned. Sideskjerm, ganske fin, men ikke strøken i nedkanten v kanalen. Sideskjerm, ganske fin, men ikke strøken i nedkanten v kanalen Er antydninger til rust inni kanten der, men er i bra stand for å være coupe bakluke! Vinterdekk, brukt 1 sesong. Testvinner dekk, Michelin X-Ice - 500kr for alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Bergen, som det står over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 diamant svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Helt korrekt, glemte å nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hva skal du ha for tannstanga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Når jeg får den av, selger jeg den for 1000,- pluss evt frakt. Uvisst om hvilke stand endeleddene er i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 pris på begge dørene ? rust fri ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Ting er billig her, så får de for 1000kr vist de hentes. Komplette, med vindusheis og hele pakken. Er ikke rust på de som jeg så, men skal dobbelsjekke det neste gang jeg er ute i lokalet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuten Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hei, hva hadde du tengt for panseret? Skader? Dør trekkene + bak er de løsnet fra limet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Panseret ser helt fint ut, ikke noe rust på det heller. Lakken er kanskje ikke strøken, men ok. Skulle trengt seg en god rubbings og polering. Bmw merket er en tanke slitt, men helt ok Dørtrekkene bak mener jeg var fine og hele. Men de foran har stoffet løsnet, ser ikke så bra ut igrunn. 1000kr for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Pris på baklyktene? Er de orginale? Noen skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Veldig fine, ingen skader. Skal skru de av, og sjekke om de er orginale. kommer tilbake med pris etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Veldig fine, ingen skader. Skal skru de av, og sjekke om de er orginale. kommer tilbake med pris etter det Kjempe, vært greit om du har kunnet pm'e meg med svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Panser, varmeapp samt deksel under ratt solgt Tenkte å selge dette som en pakke, til 700kr pluss frakt. Lyktene kan være orginale, men er absolutt ikke sikker. Perfekt passform (ikke slik som gs selger billig ihvertfall) Forskjermene var litt mer rusten v kanalen enn det jeg trodde. Forsatt helt ok stand. Men lar forskjermer, frontfanger, hele frontrammen, grill/nyrerammen og frontlykter gå for 500kr om noen henter Bagasjeluken er i bra stand, selges for 800kr Noen som trenger sort dashbord m teppe? Alt sammen går for 1000kr! Interiør går for 500kr Ellers er det bare å rope ang deler, ting går billig om folk henter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg