Gå til innhold

Noen kjennskap om E36 cab ?

2012
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! sitter å sikler litt på cab, å venter på sommern. Kunne tenkt meg en 325 E36 cab, noen som har noen kjennskaper om disse bilene? Har selv en 320 E36 stv. Men hvordan er det med caben ?

Kalt tak om vinntern?

Bråker taket?

Og hvordan er det egentlig med cab? Er det noe som man trur er fetere, før man har en egen i garasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt e36 325 og noe av det jeg likte best var faktisk lyden når man dro på med taket nede. Det bråker en del mer i tuneller ol. enn med vanlig tak, og blir fortere kaldt inni bilen med motoren av, men er egentlig null stress å ha. jeg brukte min et par vintermåneder og den fungerte utmerket da. Cab er nok morsomt når det er nytt, men jeg ble ihvertfall hekta, og kjøpte derfor en e46 cab etter å ha vært uten cab i 2 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Håper på å finne en rimelig cab nå i vinter, de må da ligge mye lavere i pris nå ?

Men har ikke sett mange 325, er mest 318 ute på nettet. Vis noen har en 325 cab til en rimelig penge, eller kan ta innbytte å skriv en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hardtop på min E36, syns ikke den bråker så veldig mye. Varme er heller ikke noe problem.

Hardtop kan ikke sammenlignes med softtop. Med hardtop er cab som en vanlig bil :)

Det er sant! :) Min blir også lagt ut for salg til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...