2012 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hei! sitter å sikler litt på cab, å venter på sommern. Kunne tenkt meg en 325 E36 cab, noen som har noen kjennskaper om disse bilene? Har selv en 320 E36 stv. Men hvordan er det med caben ? Kalt tak om vinntern? Bråker taket? Og hvordan er det egentlig med cab? Er det noe som man trur er fetere, før man har en egen i garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Jeg har hatt e36 325 og noe av det jeg likte best var faktisk lyden når man dro på med taket nede. Det bråker en del mer i tuneller ol. enn med vanlig tak, og blir fortere kaldt inni bilen med motoren av, men er egentlig null stress å ha. jeg brukte min et par vintermåneder og den fungerte utmerket da. Cab er nok morsomt når det er nytt, men jeg ble ihvertfall hekta, og kjøpte derfor en e46 cab etter å ha vært uten cab i 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2012 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Takk for svar Håper på å finne en rimelig cab nå i vinter, de må da ligge mye lavere i pris nå ? Men har ikke sett mange 325, er mest 318 ute på nettet. Vis noen har en 325 cab til en rimelig penge, eller kan ta innbytte å skriv en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 cab bråker unødvendig mye synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg har hardtop på min E36, syns ikke den bråker så veldig mye. Varme er heller ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg har hardtop på min E36, syns ikke den bråker så veldig mye. Varme er heller ikke noe problem. Hardtop kan ikke sammenlignes med softtop. Med hardtop er cab som en vanlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 hei, jeg har ein kompis som har ein 1996 e36 323 til salgs med m3 contur felger å skinn nydelig bil her er bilen : viewtopic.php?t=75411 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg har en 320 cab som skal selges til våren! viewtopic.php?f=6&t=150789 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg har hardtop på min E36, syns ikke den bråker så veldig mye. Varme er heller ikke noe problem. Hardtop kan ikke sammenlignes med softtop. Med hardtop er cab som en vanlig bil Det er sant! Min blir også lagt ut for salg til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Muligens min også havner ut til salgs. Som manuell eller automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå