helland Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Begynner å bli litt vel stor tetthet med sånne felger her i området nå synes jeg, hehe Men for all del, det er jo ikke rart folk vil grafse til seg sånne hjul ja du hadde jo muligheten til å selge dine nei saken er egentlig grei, jeg har hatt lyst på slike felger siden jeg fikk tak i min første e28, så har bare ikke penger og felger vært tilgjengelig samtidig før nå Så jeg føler ikke jeg er copycat Så lenge jeg blir fornøyd selv, så driter jeg vel i hva andre mener
helland Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Gratulerer med drømme felger. Jeg synes slike felger er sinnsykt råe.. takker for det er spent på hvordan di blir på bilen, er også veldig usikker på hvilken dekkdimensjon jeg skal ha....
helland Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 rakk ikke å få gjort noe idag, satser på litt tid i morgen ettermiddag ! mangler store nok braketter til stabstagforingene bak, tips ?
helland Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 da har jeg endelig fått montert hjula dekka kom i går: 215/40-17 245/40-17 fått på dekk: I Avbalanseringsmaskina, ikke noe å klage på der ! fått skrudd på... MEN framhjule satt fast.... måtte ha 2-3 mm minimum, men har montert 15mm spacer nå, vurderer 20mm.. så innpressert kan nok ikke stemme på disse.. den skriker etter mer senk, og skulle ha kjøpt 235/40 bak.... hva mener folket ?? ett kjapt spm... har ikke montert stabstag bak enda, foringene mine stemmer nok ikke (?) jeg kan bruke di originale brakettene som er på 535i?
Haakjin Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Som pedi sier, jeg også digger fargen, og den ble mye bedre med de felga! Mer senk så er den perfekt Etter min mening kanskje en nyanse for mørkt senter, men er kanskje noe annet irl
helland Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Som pedi sier, jeg også digger fargen, og den ble mye bedre med de felga! Mer senk så er den perfekt Etter min mening kanskje en nyanse for mørkt senter, men er kanskje noe annet irl er nok for mørkt senter ja... men måtte prøve det, blir nok lakkert til vintern.. Fargen på bilen synes jeg egentlig begynner å bli litt tøff selv, hadde væt kult å montert shadowline kit, MEN i og med at den er arktisblå innvendig, så tror jeg nok den kommer til å bli det igjen.. problemet nå er at jeg kun har funnet ett senkesett som er tuv på m5... http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... s_id=11282
Lamek Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Alle har jo arktisblau... Behold denne fargen og lakker den innvendig! Blir konge med shadowline.. Tror den blir å se veldig bra ut med de felgene da:)
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Enig med lamek! Behold Idun-fargen, få lakkert felgene å senka den litt mer, så blir den konge!
helland Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 nå må ikke dere begynne.... uansett, skal den ikke lakkes før den er godkjent
helland Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 hvilken motorolje skal jeg bruke på denne?
HagenJR Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 hvilken motorolje skal jeg bruke på denne? EDGE (fst) 0W-40 a3/b4 eller magnatec 5W-40 c3 vil jeg tro
helland Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 lurer på TWS Castrol Motorsport SAE 10W-60 som de selger hos GS.....
Lamek Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 nå må ikke dere begynne.... uansett, skal den ikke lakkes før den er godkjent Ja ok.. Lakk den Arctisblau da så skiller den seg ikke ut i mengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå