Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ser nok ut til at de er skrudd sammen riktig, så det er nok ikke riktige baner som står på :)

skal ta de av å ta bilder når jeg får tid, er litt stressa med å få klar bruksbilen til rudskogen, må bytte styreledd,hjullager, bakdekk og ta 4hjulskontroll :)

Skrevet

Følgte sikkert (tilfeldigvis) glidemiddel med et annet kjøp. Har jo kjøpt både bil og hus med suspekt historie (undertøy og STANG).

Fargen er ikke så ulik bilen jeg henta ut på kaia på onsdag, men her er det met.lakk.

9ojbvmf3ruwb20ajj6fu.jpg

Er en 518 83mod. godkjent ombygd til 520i er nå bygd om til m535 med alle papirer i orden, helt til en tulling på bt bestemte seg for og bruke paragraf 8 som betyr at den ikke kan reges ned til 4 seter for og klare vekta. Delene er ment brukt på m535 som kommer fra lamek men med alpina b9 motor.

Litt ot. men håper det går greit med lån av tråd.

Skrevet
Følgte sikkert (tilfeldigvis) glidemiddel med et annet kjøp. Har jo kjøpt både bil og hus med suspekt historie (undertøy og STANG).

Fargen er ikke så ulik bilen jeg henta ut på kaia på onsdag, men her er det met.lakk.

Er en 518 83mod. godkjent ombygd til 520i er nå bygd om til m535 med alle papirer i orden, helt til en tulling på bt bestemte seg for og bruke paragraf 8 som betyr at den ikke kan reges ned til 4 seter for og klare vekta. Delene er ment brukt på m535 som kommer fra lamek men med alpina b9 motor.

det er nok mulig!!, bare å få fjerna ALT av unødig vekt, ta av m-tech, riv ut isolasjonen i dørk, flytt batteriet bak, (for å få aksellast ok) evt bruk ett mindre batteri osv! Fjern asfalt i dørk, heng opp tankmålern, ta bort alt unødvendig du finner! spylertank? lette felger, tåkelys, fantasien som stopper ! :)

Skrevet

[ Bilde ]

Så det var altså du som endte opp med den.. :)

Er en kollega av meg han du kjøpte den av, verden er ikke stor.

Skrevet
det er nok mulig!!, bare å få fjerna ALT av unødig vekt, ta av m-tech, riv ut isolasjonen i dørk, flytt batteriet bak, (for å få aksellast ok) evt bruk ett mindre batteri osv! Fjern asfalt i dørk, heng opp tankmålern, ta bort alt unødvendig du finner! spylertank? lette felger, tåkelys, fantasien som stopper ! :)

Forrige eier har faktisk gjort alt dette.. :lol:

Er derfor han har "gitt den opp" og solgt den videre.

Ingenting er umulig, men det blir jo i såfall en bil man ikke har lov til å ha noe med seg i da.

Skrevet

Forrige eier har faktisk gjort alt dette.. :lol:

Er derfor han har "gitt den opp" og solgt den videre.

Ingenting er umulig, men det blir jo i såfall en bil man ikke har lov til å ha noe med seg i da.

hmmm... mener å huske at vekta var innafor hos meg ? mulig jeg tar feil ? sjekk linken jeg la ut tidligere her :)

Skrevet
Fyttegrisen denne bilen er så deilig! Flotte OZ-felger ;-)

hehehe, takk for det :)

ligger nå på hotellrommet etter en bedre frokost, skal hive oss i bilen og fortsette videre mot Rudskogen straks :) ha ei fin helg folkens :)

Skrevet

har vært å henta meg svart mtech skinninteriør til m5n :))

framstoler

IMG_3977.jpg

IMG_3976.jpg

IMG_3975.jpg

bakseter

IMG_3978.jpg

IMG_3980.jpg

nakkeputer

IMG_3979.jpg

hva skal jeg bruke for å behandle det ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...