skrammel Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Tragic med Hartgefelgene i svart Ser ut som hvilkesomhelst slags felger...
Pedi Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Tragic med Hartgefelgene i svart Ser ut som hvilkesomhelst slags felger... Typisk svarte felger. Det er derfor jeg personlig ikke har sansen for svarte felger...
skrammel Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Tragic med Hartgefelgene i svart Ser ut som hvilkesomhelst slags felger... Typisk svarte felger. Det er derfor jeg personlig ikke har sansen for svarte felger... Enig. Dette er noe av de kuleste retrofelgene som er å oppdrive sammen med bbs rc, så utrolig synd å se de i svart. Kunne like gjerne kjøpt stålfelger og polert kanten på de...
helland Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Er helt enig i det dere sier, skal lakke senter på felgene i vinter, vurderer å sette ytteringene som er bak, på foran, og kjøpe bredere bak.. hva tror dere om det ? Senteret på felgene var slik når jeg kjøpte de, og som dere sikkert har fått med dere, så har jeg dessverre litt for mange baller i luften og for mye å henge fingrene i! MEN det blir med tia
635csi Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Er helt enig i det dere sier, skal lakke senter på felgene i vinter, vurderer å sette ytteringene som er bak, på foran, og kjøpe bredere bak.. hva tror dere om det ? Dette høres bra ut ja, så kan jeg kjøpe de ringene du ikke har bruk for Har et stygt hakk i ene Hartgefelgen min dessverre
skrammel Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Er helt enig i det dere sier, skal lakke senter på felgene i vinter, vurderer å sette ytteringene som er bak, på foran, og kjøpe bredere bak.. hva tror dere om det ? Senteret på felgene var slik når jeg kjøpte de, og som dere sikkert har fått med dere, så har jeg dessverre litt for mange baller i luften og for mye å henge fingrene i! MEN det blir med tia Liker dette
helland Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Er helt enig i det dere sier, skal lakke senter på felgene i vinter, vurderer å sette ytteringene som er bak, på foran, og kjøpe bredere bak.. hva tror dere om det ? Dette høres bra ut ja, så kan jeg kjøpe de ringene du ikke har bruk for Har et stygt hakk i ene Hartgefelgen min dessverre det kan vel la seg gjøre Tror det kan bli litt tøft med enda mer kan både foran og bak, vi får se hva økonomien sier i løpet av vinteren..
haugen1 Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 har vært å henta meg svart mtech skinninteriør til m5n )framstoler [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] bakseter [ Bilde ] [ Bilde ] nakkeputer [ Bilde ] hva skal jeg bruke for å behandle det ?? skal ikke selge interiøret til meg da? hvor fikk du tak på dette? jeg må ha et også
helland Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 interiøret kjøpte jeg av MORTY999 her på bimmers skal nok aldri selges, er på jakt etter ett til selv
Morty999 Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 interiøret kjøpte jeg av en her på bimmers skal nok aldri selges, er på jakt etter ett til selv tørr ikke si att du kjøpte det av meg asså?
helland Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Flott bilpark Takker Drømmen er å få alle e28 på rekke, i bra stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå