Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tragic med Hartgefelgene i svart :|

Ser ut som hvilkesomhelst slags felger...

Typisk svarte felger. Det er derfor jeg personlig ikke har sansen for svarte felger...

Skrevet
Tragic med Hartgefelgene i svart :|

Ser ut som hvilkesomhelst slags felger...

Typisk svarte felger. Det er derfor jeg personlig ikke har sansen for svarte felger...

Enig. Dette er noe av de kuleste retrofelgene som er å oppdrive sammen med bbs rc, så utrolig synd å se de i svart. Kunne like gjerne kjøpt stålfelger og polert kanten på de...

Skrevet

Er helt enig i det dere sier, skal lakke senter på felgene i vinter, vurderer å sette ytteringene som er bak, på foran, og kjøpe bredere bak.. hva tror dere om det ?

Senteret på felgene var slik når jeg kjøpte de, og som dere sikkert har fått med dere, så har jeg dessverre litt for mange baller i luften og for mye å henge fingrene i! MEN det blir med tia :)

Skrevet
Er helt enig i det dere sier, skal lakke senter på felgene i vinter, vurderer å sette ytteringene som er bak, på foran, og kjøpe bredere bak.. hva tror dere om det ?

Dette høres bra ut ja, så kan jeg kjøpe de ringene du ikke har bruk for :wink: Har et stygt hakk i ene Hartgefelgen min dessverre :(

Skrevet

Senteret på felgene var slik når jeg kjøpte de, og som dere sikkert har fått med dere, så har jeg dessverre litt for mange baller i luften og for mye å henge fingrene i! MEN det blir med tia :)

Liker dette :)

Skrevet

Dette høres bra ut ja, så kan jeg kjøpe de ringene du ikke har bruk for :wink: Har et stygt hakk i ene Hartgefelgen min dessverre :(

det kan vel la seg gjøre :)

Tror det kan bli litt tøft med enda mer kan både foran og bak, vi får se hva økonomien sier i løpet av vinteren.. :)

Skrevet
interiøret kjøpte jeg av en her på bimmers :)

skal nok aldri selges, er på jakt etter ett til selv :)

tørr ikke si att du kjøpte det av meg asså? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...