Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lakkere motorrom samtidig nåda?:)

+100000 ;)

Som sagt tidligere... så er det nok ikke dette som står høyest på prioriteringslista nå, og jeg vurderer andre farger også.. er bare å komme med forslag på andre farger enn både Sennep og Blå... Har lenge sikla på rød....

Skrevet

Da kan du bare bygge om til dobbel regkjede på denne.. Det er jo en svakhet på m88 så.. Btter bare drevet på kammen og slider også må du file litt i dekslet tror jeg..

Skrevet

Her kommer det en update fra dagens økt....

gikk litt tregt å komme igang, så ble mørkt ute..

Men men ... :)

Av med clutch svinghjul, og gearkasse !

IMG_0235.jpg

Såååååå kom spørsmålet, hvordan skal jeg få motoren ned i kjellern ??????

gruble-100x150.jpg

hmmmmm... hva med en slik en ???

verdens_strste_hjullaster1_medium.jpg

Det MÅ jo funke !! 8)

opp i lufta

IMG_0236.jpg

IMG_0237.jpg

IMG_0238.jpg

images1.jpg

Larsinnj stakk innom i dag også, selfølgelig litt skeptisk... som vanlig...

:))

Gikk som bare juling detta !!

bilde.jpg

IMG_0239.jpg

IMG_0240.jpg

Ned i trappa :-D

IMG_0241.jpg

IMG_0243.jpg

På tur innover gangen :D

IMG_0244.jpg

Ååååå inn i sitt nye hvilested !

IMG_0246.jpg

IMG_0249.jpg

tada128586606523883736.jpg

Fikk tappa av olja, før jeg ga meg for idag :)

Den var som ny, før banekjøringa...., ikke akkurat like fin...

IMG_0250.jpg

Alt for idag, starter på 12t FM helg i mårra, så tviler på at det kommer noen større update før over helga :)

Skrevet
Da kan du bare bygge om til dobbel regkjede på denne.. Det er jo en svakhet på m88 så.. Btter bare drevet på kammen og slider også må du file litt i dekslet tror jeg..

Tenkte tanken jeg også, hvis det lar seg gjøre :)

Vi får se, når jeg kommer litt lenger i demonteringa, og finner ut hva som er galt :)

Skrevet

Synes denne tyven begynner å bli riiimelig frekk nå altså! Ikke bare stjeler han oljetrykket til unge herr. Helland, men nå har han jammen meg sneket seg bak ryggen vår å stukket av med strømmen til kameraet mitt!

Kasta meg over telefonen så fort jeg merka det, å ringte til Dagliesh.. Hørte det på stemmen hans at han ble meget alvorlig.

scaled.php?server=402&filename=1911103.jpg&res=landing

Han er på tur over hit as we spreak for å sikre eventuelle spor som kan hjelpe oss på vei mot å få fakket kjeltringen som stakk av med strømmen, og som videre kanskje kan hjelpe i letingen etter oljetrykket.

Han skulle ta kontakt i morgen om han fant noe som kunne få strømmen tilbake til kameraet, så vi slipper å se på disse ekle mobilbildene!

Skrevet
Dobbel = mer å dra på og negativt for motorkarakteristikken :D

Hehe, tulling ;)

Herlig update Mr Helland, elsker friske oppdateringer! Fine bilder, morro tekst og en fryd å lese.

Måtte flire da du la ut bilde av den store hjullasteren ;)

Skrevet
Dobbel = mer å dra på og negativt for motorkarakteristikken :D

Hehe, tulling ;)

Herlig update Mr Helland, elsker friske oppdateringer! Fine bilder, morro tekst og en fryd å lese.

Måtte flire da du la ut bilde av den store hjullasteren ;)

Hehehe, har flirt en del selv di seiste dagene, skulle hatt film fra hele episoden inn i kjellern med hjullastern, da hadde nok flere ledd seg skakk ihjel !!

Er bare skikkelig spent nå, lurer på hvordan det ser ut inne i motoren :)

Tenker å bytte råde og veivlager, stempelringer, og alle pakninger og simmeringer, vannpumpe og termostat, overhale topp, evt porte innsug og topp, og montere kvassere kammer...

Hva tror dere ? :)¨

Blir nok en kostbar operasjon kan jeg se for meg ? Er vel ikke bare bare å få tak i ///M deler ....

Skrevet

Jeg hadde nok gått bort fra tanken på porting og kammer. M-motorene ser ut som kunst i innsuget, hadde ikke brukt peng på å "ødelegge" det...

De pengene hadde jeg heller brukt på nytt register - som er dyrt nok bare det til M88...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...