Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi får se, som sagt, skal den godkjennes som m5 først :) hvis jeg ikke får til det er jeg redd motivasjonen dabber av litt..

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Enig med lamek! Behold Idun-fargen, få lakkert felgene å senka den litt mer, så blir den konge! :)

x2 :applause:

den fargen er konge!!! skikkelig retro :D

Skrevet

ett kjapt spm... har ikke montert stabstag bak enda, foringene mine stemmer nok ikke (?)

jeg kan bruke di originale brakettene som er på 535i?

foringene der er til 535. org klavene kan brukes ja

Skrevet

Dette ble jo en klar forbedring ja :applause:

Ang. innpress, mulig innpresset kan stemme fordi om du må bruke 15mm spacer for å få dem ut til hjulbuen. På E24`n har jeg ikke spacer, og der er det fortsatt plass utover :wink:

Litt enig i at du skulle hatt lysere senter, bl.a. for å få frem eikene. Er jo noe av det som er kult med Hartge. Men det er ikke det viktigste i første omgang.

Nå skal jeg motsi meg selv og si at du trenger mere senk ja. Griselav bil er helt greit så lenge det ikke er jeg som skal bruke bilen :wink:

Skrevet
Dette ble jo en klar forbedring ja :applause:

Ang. innpress, mulig innpresset kan stemme fordi om du må bruke 15mm spacer for å få dem ut til hjulbuen. På E24`n har jeg ikke spacer, og der er det fortsatt plass utover :wink:

Litt enig i at du skulle hatt lysere senter, bl.a. for å få frem eikene. Er jo noe av det som er kult med Hartge. Men det er ikke det viktigste i første omgang.

Nå skal jeg motsi meg selv og si at du trenger mere senk ja. Griselav bil er helt greit så lenge det ikke er jeg som skal bruke bilen :wink:

ser egentlig for meg arktisblå bil uten shadowline, "skamsenka", med lyse senter og nypolerte kanter, kromlister og strøkent svart skinninteriør ........ :wink:

vurderer å gå opp til 20mm spacer foran når jeg får senka mer, er bare så jævla dumt økonomien ikke tåler ett coiloversett til... tror det hadde blitt jævli bra..

Skrevet

jeg vet ikke dessverre, har ikke tuv papirene heller, så skal lese hvilke nr som står på fjørene, og sende en mail til H&R i tyskland!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...