Lamek Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Må vel forsvare meg å si at det gass greiene ble laget som midlertidig løsning siden jeg ikle hadde delene som trenges for åøbruke orginal gasswire på venstrerattwt bil:)
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Må vel forsvare meg å si at det gass greiene ble laget som midlertidig løsning siden jeg ikle hadde delene som trenges for åøbruke orginal gasswire på venstrerattwt bil:) det fungerer, og det var vel det eneste som var kravet da
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 fant bakseter i skinn som matcher bilen !! hehehehe så begynte jeg å spekkulere på noe... har hatt på følelsen at jeg ikke får full gass bilde uten gass full gass på pedal så får jeg vridd enda litt med hånda skulle fått bygd om dette litt inn i verkstedet foreløpig bilde av cockpit må ha ny bagasjeromspakning høyre fjærtårn, uten rust venstre fjærtårn, uten rust fjærtårnsstag bak demontering av framstol som jeg har liggende, slitt skinn på sideputer, og knekt på 6 plasser!!! Delvis demontert: litt sveising fått sveist alle plassene, og retta den litt fant lokk til 3 av felgene midlertidig baksete
635csi Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Sennepsgul E28 med rødt skinninteriør hadde virkelig blitt en utradisjonell høydare Hva menes med tidsriktige felger i dette tilfellet da skal tro? Jeg har litt lyst til å tolke det som skrudde kvalitetshjul jeg da
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 det innsugstullet til gassvaiern der har jeg aldir sett før, min er totalt annerledes..
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Sennepsgul E28 med rødt skinninteriør hadde virkelig blitt en utradisjonell høydare Hva menes med tidsriktige felger i dette tilfellet da skal tro? Jeg har litt lyst til å tolke det som skrudde kvalitetshjul jeg da er nok skrudde felger jeg tenker på ja.. men kan nok ikke ha bbs rs/rc, det begynner å bli litt for vanlig mener jeg... tips ønskes, men økonomien er ikke helt på topp for tiden
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 det innsugstullet til gassvaiern der har jeg aldir sett før, min er totalt annerledes.. Hvis du leser litt lenger oppe her, så står det at motoren kommer fra en høyreratta bil !! så det er laget noe for å få bilen kjørbar vet du av noen som har slike deler liggende ? til venstreratta bil..
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Roger: takk for det, er morro med noe nesten ingen andre har Mjørgen: jo, men de fulgte ikke med bilen
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 det innsugstullet til gassvaiern der har jeg aldir sett før, min er totalt annerledes.. Hvis du leser litt lenger oppe her, så står det at motoren kommer fra en høyreratta bil !! så det er laget noe for å få bilen kjørbar vet du av noen som har slike deler liggende ? til venstreratta bil.. åja, leste det nå hehe, å få tak i deler til det er nok ikke så enkelt, men mulig du kan bruke no fra 3,6 ? får jo kjøpt di dela der nye og tror jeg, men er SVINDYRT
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 det innsugstullet til gassvaiern der har jeg aldir sett før, min er totalt annerledes.. Hvis du leser litt lenger oppe her, så står det at motoren kommer fra en høyreratta bil !! så det er laget noe for å få bilen kjørbar vet du av noen som har slike deler liggende ? til venstreratta bil.. åja, leste det nå hehe, å få tak i deler til det er nok ikke så enkelt, men mulig du kan bruke no fra 3,6 ? får jo kjøpt di dela der nye og tror jeg, men er SVINDYRT Noen som jabba om at du kjente noen i sverige om jeg ikke tok helt feil ? som hadde mye m88 deler ? mulig jeg tar feil
Morty999 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 de tror jeg. for je gkjenner absolut ingen som har deler til m88, (hvertfall ikke til overs da)
helland Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 de tror jeg. for je gkjenner absolut ingen som har deler til m88, (hvertfall ikke til overs da) skjønner, får bare følge med å se om det ikke dukker opp noe jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå