Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel forsvare meg å si at det gass greiene ble laget som midlertidig løsning siden jeg ikle hadde delene som trenges for åøbruke orginal gasswire på venstrerattwt bil:)

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må vel forsvare meg å si at det gass greiene ble laget som midlertidig løsning siden jeg ikle hadde delene som trenges for åøbruke orginal gasswire på venstrerattwt bil:)

det fungerer, og det var vel det eneste som var kravet da :)

Skrevet

fant bakseter i skinn som matcher bilen !!

DSC08858.jpg

hehehehe

så begynte jeg å spekkulere på noe... har hatt på følelsen at jeg ikke får full gass

bilde uten gass

DSC08846.jpg

full gass på pedal

DSC08859.jpg

så får jeg vridd enda litt med hånda

DSC08860.jpg

skulle fått bygd om dette litt :)

inn i verkstedet

DSC08861.jpg

foreløpig bilde av cockpit :)

DSC08862.jpg

må ha ny bagasjeromspakning

DSC08865.jpg

DSC08866.jpg

høyre fjærtårn, uten rust ;)

DSC08869.jpg

venstre fjærtårn, uten rust ;)

DSC08868.jpg

fjærtårnsstag bak

DSC08867.jpg

demontering av framstol som jeg har liggende, slitt skinn på sideputer, og knekt på 6 plasser!!!

DSC08871.jpg

Delvis demontert:

DSC08872.jpg

litt sveising

DSC08874.jpg

DSC08876.jpg

DSC08877.jpg

DSC08878.jpg

fått sveist alle plassene, og retta den litt :)

DSC08875.jpg

fant lokk til 3 av felgene :)

DSC08879.jpg

midlertidig baksete :)

DSC08880.jpg

Skrevet

Sennepsgul E28 med rødt skinninteriør hadde virkelig blitt en utradisjonell høydare :applause:

Hva menes med tidsriktige felger i dette tilfellet da skal tro? Jeg har litt lyst til å tolke det som skrudde kvalitetshjul jeg da :wink:

Skrevet
Sennepsgul E28 med rødt skinninteriør hadde virkelig blitt en utradisjonell høydare :applause:

Hva menes med tidsriktige felger i dette tilfellet da skal tro? Jeg har litt lyst til å tolke det som skrudde kvalitetshjul jeg da :wink:

er nok skrudde felger jeg tenker på ja.. men kan nok ikke ha bbs rs/rc, det begynner å bli litt for vanlig mener jeg... tips ønskes, men økonomien er ikke helt på topp for tiden :)

Skrevet
det innsugstullet til gassvaiern der har jeg aldir sett før, min er totalt annerledes..

Hvis du leser litt lenger oppe her, så står det at motoren kommer fra en høyreratta bil !! så det er laget noe for å få bilen kjørbar :)

vet du av noen som har slike deler liggende ? til venstreratta bil..

Skrevet
det innsugstullet til gassvaiern der har jeg aldir sett før, min er totalt annerledes..

Hvis du leser litt lenger oppe her, så står det at motoren kommer fra en høyreratta bil !! så det er laget noe for å få bilen kjørbar :)

åja, leste det nå :P hehe,

å få tak i deler til det er nok ikke så enkelt, men mulig du kan bruke no fra 3,6 ? får jo kjøpt di dela der nye og tror jeg, men er SVINDYRT

Skrevet

åja, leste det nå :P hehe,

å få tak i deler til det er nok ikke så enkelt, men mulig du kan bruke no fra 3,6 ? får jo kjøpt di dela der nye og tror jeg, men er SVINDYRT

Noen som jabba om at du kjente noen i sverige om jeg ikke tok helt feil ? :P som hadde mye m88 deler ? mulig jeg tar feil :P

Skrevet
de tror jeg. for je gkjenner absolut ingen som har deler til m88, (hvertfall ikke til overs da)

skjønner, får bare følge med å se om det ikke dukker opp noe jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...