Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal du lakke skuta? Blir kanon detta, blir morro å se om du får den strøken:)

ja, den skal lakkeres i original arktisblå :) den er det i motorrom, bagasjerom og dørk fra før :) hadde alt klart for lakkering iløpet av våren, men har dessverre ikke tilgang på lakkboks lenger :cry:

Skrevet
Skjønner. Min var også Arctis blau, men hadde nok en litt annen nyanse enn de andre jeg har sett. Konge farge det!

har lekt litt med tanken jeg også, men har mest lyst til å få det til å se mest mulig originalt ut :)

Skrevet

Her har det kommet deler!!

Håper å få montert så fort som mulig, men jobber hele denne uka, så sliter med å få tid :x

uansett, her er delene :)

-M5 stabstag bak, med powerflex foringer

-Brilleforinger

-Manglende foring i ene brua (hadde 3 fra før)

-Powerflex traversforinger

-Nye "småstabstag" :oops:

IMG_3459.jpg

er dette riktig da?

IMG_3461.jpg

passer bra her :)

mangler vel de små "brakettene" som skal over disse, da det ikke er slikt på min 525 bakstilling..

IMG_3460.jpg

synes kanskje dette er litt optimistisk også??

IMG_3463.jpg

GS som sa jeg skulle bestille disse, men mener det må være feil ?

IMG_3462.jpg

Fikk også en pakke fra Lamek med diverse papirer, og monteringspakke for m-tech listene.. Med bruksanvisning 8)

IMG_3465.jpg

fant kjøpekontrakten fra 1986, og første eier var Norsk Undertøysmagasin! :lol:

her er den....

IMG_3468.jpg

250000,- var sikkert bra med penger i 1986 !

Satser på noen timer i verkstedet i morra ettermiddag, før jeg skal på nattskift!

Skrevet

Nattbordskuffa nå Stig å hente supergliden til kjerringa så smetter lenkearmene rett på:)

Var mye artigepapiter med bilen ja.. Ser han har eid den hadde den på verksted tilogmed for å bytte viskere..

Mulig jeg har noen ekstra klaver til stabstag bak.

Fremme har e39 og e28m5 samme foringer på vet ikke om det er samme bak.. Husker ikke helt hvordan det var.

Hadde blitt nice å fått bilen orginal arctis blau, men på en annen side er det jo veldig mange som har det.. Ingen som har den fargen du har.. Hadde du fått den dønn strøken med ny lakk i samme farge som den er nå, nye lister osv og sorte kanaler og nedre del av bakblikk så hadde den blitt utrolig flott tror jeg:) Ivertfall en bil som blir lagt merke til:)

Skal i verkstedet å pakke ned oljekjøler ti deg i helgen så skal jeg se om jeg finner noen ekstra klaver til stabstag bak.

Skrevet

hehehe... glidemiddel er oppskrytt! makt er tingen 8)

skal en tur i verkstedet nå, blir uten kamera, men rekker vel ikke å gjøre mye i dag :)

Skrevet

du bør bruke middel, ellers ryker di foringene fort pga di er tørre når bilen "jynger" jeg brukte ingen ting og mine holdt i 2-3mnd og bare filler igjen av. :(

Skrevet

er dere sikker på at det ikke finnes andre ??

var JÆÆÆÆÆÆVLI trange!!

Fikk forresten ut foringene på bruene i dag, pussa de, så de er snart klare for grunning

Skrevet

var JÆÆÆÆÆÆVLI trange!!

Fikk forresten ut foringene på bruene i dag, pussa de, så de er snart klare for grunning

Gliden til kjerringa Stig:-p

Skrevet

var JÆÆÆÆÆÆVLI trange!!

Gliden til kjerringa Stig:-p

hehehe, får ta ho med i verkstedet neste gang !

Skrevet

Støttestaga er korrekt, og ja - bruk jum-jum... Husk å få de helt innpå. HELT innpå, for å unngå for mye visning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...