BmwM-power Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Nå har det seg slik at jeg har fått handlet meg en 520 touring, i helt grei stand Har alltid hatt lyst på en E34 så da passet det perfekt at jeg kom over denne Planene for bilen er å gjøre den sånn som jeg vil ha den , gidder ikke noe helt ville planer , men selvfølgelig litt forskjellig må man jo regne med Også vil jeg gjerne ha litt tips av dere her inne om hva jeg kunne gjort får å få en så å si strøken å gjennomført E34 ?! Med dette mener jeg hva som f.eks av senk som jeg kan bruke osv får å få den flottest mulig , alle tips tas imot med stor takk ! Planer: Senk 60/40 ? (0) Gule lykter (X) Stereoanlegg (/) Skinninteriør (0) M5 eller noe annet ? Noen forslag ? Effekt anlegg (0) Felger (X) Rieger leppe (X) Ikke påbegynt (0) Underveis (/) Gjort (X) Kommer mer etterhvert , bilder blir lagt opp imorgen Felgene som ble handlet nettopp Om noen har noen tips som sagt til fanger forran osv så kan du gjerne legge igjen en kommentar ! - BmwM-power ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Gøy prosjekt, legg ut noen bilder av bilen din og. Hva med en liten leppe forran under original fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM-power Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Har fått på Rieger leppe Så bilder kommer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM-power Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Idag kom xenonkitt til alt av lys så bilde kommer når alt er montert Har også sotet alt av vinduer ble utrolig fornøyd med resultatet så bilder kommer ! Litt treg her , men de er under veis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå