Farrukh M Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Tenkte det er på tide å lage en ny tråd formin Bmw 528IA. Bilen er 1996 mod med det mesta av utsty(skinn,glass soltak osv) og har konvertet til E85 bioetanol. For 3 uker siden har jeg byttet alle foringer rundt bilen,de skal være kraftigere enn org foring, nye bremser og skiver foran/bak og supersport blackevulotion coilovers+ 4 hjuls kontroll. snart blir 18" somer dekk til vinter dekk. Venstre kalipper foran er litt treg så ny er kjøpt men har vært litt lat med montering. og begge tårnlager foran skal også bytte i samma slengen. En ting jeg vil prøve å unngå og det er M Styling, uten tvil den er den peneste men har blitt så lei av ALLE har den, på andre sida så er ikke bilen min M og hvorfor skal jeg leke M Planer for sommer 2012(hvis alt går etter plan/lommebok): -Soting av alle ruter. -Facelift lykter rundt bilen +grill+Fanger . -Leppe styling (breyton) eller så blir det unik styling kitt som passer med linjer på bilen(ingen jalla rieger/seidel...osv) -Valse alle hjulbuer. -carbon Gtr panser eller panser med x5 deign(custom). -Kanskje m5 speil. -Csl luke eller hamman dobbel spoiler hvis det blir full styling og Gtr panser men ikke med leppe styling. -M50 innsug med BBT. -Kompressor eller turbo+ mapping (men tror det blir kompressor pga bilen er automat). -Eksos fra motor og ut og seff uten kat,katt passer hjemme ikke i bilen -Kanskje Big brake eller M5 bremser -Felger har jeg to valg Valg 1:9,5x19 og11x19 Valg2: 9,5x20 og 11x20. tror det blir 19" pga jeg liker lav bil og da kan 20" være litt stress og i tilleg kan 20" bli over kill!. -Interiør så tror jeg det blir carbon eller lakke orginal pyntelister og facelift M ratt i første omgang. -Hellakkering. har barer noen bilder fra mobil kamera også noen av min e34 som er til salgs!, tar noen ordentlig bilder senere. Før vinter. Sånn er bilen idag.Vinter klar De 18"sommer blir til vinter snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 -Eksos fra motor og ut og seff uten kat,katt passer hjemme ikke i bilen Lykke til med å få det gjennom EU-godkjenningen. Men kan bli bra denne her med en kompressor under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Tøft vinterstuk med kapsler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Oe....du er fra ammerud du...hmhmhm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 -Eksos fra motor og ut og seff uten kat,katt passer hjemme ikke i bilen Lykke til med å få det gjennom EU-godkjenningen. Men kan bli bra denne her med en kompressor under panseret. Jeg har hatt mange biler gjennom EU uten kat... det har aldri vært stor stress, min e34 har blitt godkjent 2 ganger uten kat Tøft vinterstuk med kapsler da! Det er tegn på åssen lommeboka er nå..heheh jeg ska bruke de sommer felger som vinter så snart jeg får tid. men kapsler var ikke så ille med stuk Oe....du er fra ammerud du...hmhmhm... Stemmer det. ser ofte din 7er på stovner men har aldri sett deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hvilken årsmod. er E34en din? Alle biler etter '89 skal jo ha kat. Men har lest at enkelte verksteder er snille og ser den andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 E34 min er 93 mod. verksted trenger ikke være snill hvis din co er mindre tillat! Det finnes trikks om mix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg bor jo på Teaterplassen.. pappa har sjuern..Sett den e34 din ofte på ammerud.. likte den godt Men føler at de blanke baklysa er litt for blanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hvor mye er den senket på bildet med vinterhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hvis du kjører på E85 går vel det greit med avgass måling vil jeg tro..Er jo ikke noe CO da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 E85 ser virkelig interessant ut. Hvilket kit gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Liker bilen, og liker planene! Gå for 19" du:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg bor jo på Teaterplassen.. pappa har sjuern..Sett den e34 din ofte på ammerud.. likte den godt Men føler at de blanke baklysa er litt for blanke.. onkel ji er på stovner, så bilen din på p-plass for 20min siden.(hvor ligger teater plass på stovner?) . er ikke det litt fint med blank. jeg kan tenke meg å resturere e34 sammen med e39..det hadde vær bra kebab koleksjon!! Liker bilen, og liker planene! Gå for 19" du:D Takk for det. tror det blir 19" pga så mye senk og til sommer så skal jeg prøve å få ned litt til. E85 ser virkelig interessant ut. Hvilket kit gikk du for? Tror det kitte heter eco flexfuel. meget fornøyd. sparer store summer. spec for meg som kjører minst 500km i uka. Hvis du kjører på E85 går vel det greit med avgass måling vil jeg tro..Er jo ikke noe CO da.. Lamda mente jeg(hvis ikke jeg ar feil igjen). min e34 greide helt fin på normal bensin, E85 får naf til å klø litt i hode min e34 kjørte helt fin med 75%E85 uten å røre noe. Hvor mye er den senket på bildet med vinterhjula? Foran er den maks senket, bak kan jeg senke ca 3-4cm til. jeg skal fjerne hjelpe fjær foran til sommer så da blir den litt mer bulldog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 ja lite vits med m-fanger elle noe anna så stikker ned ove,r vis den ska ytterligare ned ..... kjenne eg får litt sånn skumle tanker med den styling planen din.. men kjør på muligens det blir annerledes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Tro meg jeg selv liker ikke styling, men den styling jeg snakker om er ikke så overdrevet og hengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå