Gå til innhold

Farrukh`s E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en allrounder bil.....den skal være hverdagsbil som jeg også vil bruke,ferie...osv

Jeg har ikke mye erfaring fra bane noe som gjør jeg sliter med dekk valg, hadde skikklig 19 felger på e34 og den gikk like lett som 16 vinter bar litt stivere. (hadde rondell 58 når jeg kjøpte og de gjorde bilen tung å kjøre)

Når det gjelder å hvor fort jeg kjører så jeg gir på det alt bilen har å gi (X taxi driver :lol: ) til gjengjeld får bilen ekstra god service/pleie . er til tross min kone nr2 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg sett på hamann pg3 felger i tyskland, men det er en liten problem... foran er det 10x19 og bak 12x19. jeg får se hvordan jeg får lure inn 12 felger under bak skjermer :wink:

Hamann styling og hamann pg3 felger blir litt av kontrast

mdbv087ca67ggqr7jj7w.jpg

b6rdj3lmnxqqqcrbhi5j.jpg

sånn vil bilen se ut med hm5 styling og felger

jea0u29clmzp0o4y2o5a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Han heter eurotune (noe sånt) på ebay... heldig vis har jeg fått penger tilbake så han er sikkert seriøs men uheldig med min bestilling.

har kaster bort mye tid og sommer nærmer og stresser litt med få bilen klar til sommer.

i det sist har jeg brukt henger par ganger og utrolig praktis med avtagebar hengerfeste, den får jeg ikke bruke hvis jeg bruker noen som helst leppe/spoiler bak. :?

m50 innsug og bbtb er på vei( har fått sporings nr).

Eisenman race eksos med grenrør og uten kat og mellomlydemper kan bli gromt :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har fått montert BBS ck 2 (2/3 delt) 19". 8,5 foran med 245 35 og 10 bak med 285 30.

Foran går det akkurat mens bak subber det en del, er det noen som valser eller kan leie/låne valser :(

planer var om mer ekstrem felger men fikk så bra pris at jeg måtte ha dem, jeg er meget fornøyd. kommer nye fanger og lakk rett etter påske og satser på eisenmann race i samme slengen 8)

Legger ut bilde snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...