Farrukh M Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg vil ha en allrounder bil.....den skal være hverdagsbil som jeg også vil bruke,ferie...osv Jeg har ikke mye erfaring fra bane noe som gjør jeg sliter med dekk valg, hadde skikklig 19 felger på e34 og den gikk like lett som 16 vinter bar litt stivere. (hadde rondell 58 når jeg kjøpte og de gjorde bilen tung å kjøre) Når det gjelder å hvor fort jeg kjører så jeg gir på det alt bilen har å gi (X taxi driver ) til gjengjeld får bilen ekstra god service/pleie . er til tross min kone nr2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Her det ratt jeg har sikklet lenge etter .. vet ikke om den er vært det pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Kult ratt! Har du fler carbondetaljer i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 ikke ennå men det må bli hvis jeg skal ha det ratte. det blir mer carbon foliering på lister og div og hamman e39 hadde samme type ratt uten carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 nå har jeg sett på hamann pg3 felger i tyskland, men det er en liten problem... foran er det 10x19 og bak 12x19. jeg får se hvordan jeg får lure inn 12 felger under bak skjermer Hamann styling og hamann pg3 felger blir litt av kontrast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 nå har jeg sett på hamann pg3 felger i tyskland, men det er en liten problem... foran er det 10x19 og bak 12x19. jeg får se hvordan jeg får lure inn 12 felger under bak skjermer Hamann styling og hamann pg3 felger blir litt av kontrast sånn vil bilen se ut med hm5 styling og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Tøffe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Takk. jeg håper jeg vinner budrunde på de. de er mer unik enn BBS LM etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 ja he sansen for dai hjula der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 nå har jeg kriget med levrandør og vil heller ha penger tilbake enn hans dritte deler!!! bilen skulle ha stått for hellakkering nå men uten deler så blir alt forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 what happend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 først ventet jeg på sporings nr...etter par tlf samtaler får jeg vite han venter på deler før han sender de vidre til meg, hver dag sier har .......imorgen er delene din på plass, gud vet når han har de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 hvilken leverandør er dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Han heter eurotune (noe sånt) på ebay... heldig vis har jeg fått penger tilbake så han er sikkert seriøs men uheldig med min bestilling. har kaster bort mye tid og sommer nærmer og stresser litt med få bilen klar til sommer. i det sist har jeg brukt henger par ganger og utrolig praktis med avtagebar hengerfeste, den får jeg ikke bruke hvis jeg bruker noen som helst leppe/spoiler bak. m50 innsug og bbtb er på vei( har fått sporings nr). Eisenman race eksos med grenrør og uten kat og mellomlydemper kan bli gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 har fått montert BBS ck 2 (2/3 delt) 19". 8,5 foran med 245 35 og 10 bak med 285 30. Foran går det akkurat mens bak subber det en del, er det noen som valser eller kan leie/låne valser planer var om mer ekstrem felger men fikk så bra pris at jeg måtte ha dem, jeg er meget fornøyd. kommer nye fanger og lakk rett etter påske og satser på eisenmann race i samme slengen Legger ut bilde snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå