NBCustom Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 synes bilen din ser bra ut nå jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 i own autopluss. eller eide til 1.feb. siste 9mnd har jeg hatt mest ansatter. foresten skal dit snart i natt Kanskje jeg har sett/møtt deg? Den e34`en var litt anerledes/kul( i think so),mange av mine kunder hadde spurt om den. satser på det samme for min e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 synes bilen din ser bra ut nå jeg:) Takker . men skammer meg over front, jeg må bestemme meg hvilken type stil/styling jeg skal ha. blir syk av å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 i own autopluss. eller eide til 1.feb. siste 9mnd har jeg hatt mest ansatter. foresten skal dit snart i natt Kanskje jeg har sett/møtt deg? Den e34`en var litt anerledes/kul( i think so),mange av mine kunder hadde spurt om den. satser på det samme for min e39. Jeg jobber for Cartec, så er nok mulig vi har møttes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Da så. du kjører vare bil i mørk grå/svart farge? tror jeg har møtt deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg har valse jeg. Kan sikkert gjøre det for en liten slant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 ja valse må jo ver tingen hadde jaffal ikkje for alt i verden vurdet kuttinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Da så. du kjører vare bil i mørk grå/svart farge? tror jeg har møtt deg . Lys grå/sølv, men jeg er ganske fersk, så er ikke sikkert vi har møttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 jeg må heve bilen bak til ikke jeg for valset..... er redd for bak dekk går til helvete ganske snart hvis jeg fortsetter å torturere dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg har valse jeg. Kan sikkert gjøre det for en liten slant... kan du sende meg tlf nr ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Nå er valsen bestilt, håper jeg har den til tirsdag. kan godt leie den ut hvis noen vil ha:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Kjøpt valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 selger vel disse om en søker på finn tror eg... vi har i allefall her.. bare å skru fast på hjul boltene å justere seg ut over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 jupp... har kjøpt meg vals har jo valset alle bimmer jeg har hatt så er greit å kjøpe vals. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 jeg tror vi skal bli gode venner snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå