winchester Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester
Nikko101 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Off for ett vrak du har kjøpt deg... Satse på å få solgt denne so furt som mulig å begynne på SEPANG E30'en no !
Pedi Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Se der ja.... Endelig egen tråd, som jeg nå følger med på...
winchester Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Nikolai, smykke av en bil dette her. Hehe, nå skal du få slippe å bli opphisset over fake-updates på godbilen, Pedi.
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Yaj, endelig kom det egen tråd, var på tide følger med her også..
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Skal si du har bra pågangsmot, som går på en sånn holk I dag skal jeg prøve å huske å få med meg bredderene fra Mr`n
winchester Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Ja, de hadde jeg helt glemt av nå.
tommyheimberg Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 utrolig bra pågansmot:-) var virkelig skammrusta denna... men blir nokk bra til slutt!
winchester Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Hehe, takk for det... Fikk inn flere deler av interiøret, venter med å skru fast setene og ha på teppelistene før jeg får tak i tectylolje til å ha innvendig i kanalene. Er en drittjobb å ligge på ryggen med hodet trykt oppunder dashbordet for å skru fast hanskerommet altså... Monterte på skjermene, lokariskjermene, frontfangeren, indre- og ytre endeledd v.s og tectylerte hjulhuset v.s. Nå venter jeg på dempere fra Marius og bærekule fra GS, så kan fjærbeina monteres opp igjen, men mangler fortsatt kalippere foran. Noen som har til en billig penge? Trenger ikke være fin, skal sandblåses likevel. Valgte å ta meg en pause fra rustsveisingen i dag, så slipte ned bakstillingen slik at den er klar for et strøk med maling i morgen. Viste seg at foringene egentlig var bedre enn forventet, så da blir det kun differensialforingen som byttes ut. Om jeg står på i morgen så skal jeg vel muligens få sveiset mesteparten av det som står igjen, slik at bakstillingen kan settes opp igjen relativt kjapt, time will show... Har også tenkt litt tanken på å fortsette med mitt eget "tyskerstuk" som jeg gjorde på E36'en, så tanken på å lakkere opp panseret med det tyske statsflagget på tvers, tre striper i grillen (sort, rød og gul) og gul film på nærlysene? Her er et bilde av gamle godbilen, hehe. Over og ut, Rustgarasjen (passende navn, Pedi? )
NBCustom Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Tøft, åssen farge skal du ha på bilen? svart med tysk flagg? Lurer på åssen det hadde blitt med alpina-racing fargene.. altså gul/rød/sort skrått over hele bilen, evt bare taket i tyske fargene. Bare litt idemyldring fra mins ide:D
winchester Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Bilen blir nok beholdt i den fargen den er tror jeg, har ikke store planer om å beholde denne egentlig, men lysten for å beholde den øker dessverre hver dag.. Time will show igjen. Bare å komme med idèer til utseendemesige endringer, er åpen for forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå