Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Dieselen selges i deler. Den blå blir vel lagt ut for salg til våren etter at jeg har fikset den helt opp. Sliter som f... med å finne synderen i elektronikken. Skiltlys, nødblink lysbryter og instrumentlys vil ikke skru seg av. Skiltlysene går av om jeg napper ut sikringene og de to andre skrur seg av om jeg napper ut lysbryteren. Noen som er en kjapp og tålmodig til å koble dette sammen ved hjelp av elskjema, slik at dere finner ut hvor synderen kan ligge? :-P Begynner å bli lei, spesielt med tanke på at jeg må finne ut av denne feilen før jeg monterer bilen ihop igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepangen skal ikke selged håper jeg?:-).. sjekka den "dioden" på ledningene opp til bryteren?, den kødda i nin å da ble instrumentet helt mongo hvertfall"-p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

hadde samme problemet jeg også.skiftet diodene til brytern som ligger i ledningsnettet ved relene.da var feilen vekk med meg vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvor ligger den dioden? Mener å huske det er en kabel som er splittet opp med kabelsko i hver ende, men som ikke var plugget ihop (som at det manglet noe imellom), så var det litt hjemmemekk fra forrige eier der. Men rart det også fungerer inn på CD-spilleren? For når jeg trykker på nødblinken skrur spilleren seg av i 2 sekunder, så kommer den på igjen. Den har også skrudd seg av helt tilfeldig, så funker den ikke på en stund, så fungerer den igjen når bilen startes opp igjen ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sepangen skal ikke selged håper jeg?:-).. sjekka den "dioden" på ledningene opp til bryteren?, den kødda i nin å da ble instrumentet helt mongo hvertfall"-p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sepangen skal nok selges den også når den blir ferdig. Kommer til å gå i kjempetap, men er møkk lei gamle biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det ikke er verdt å vise frem Sepangen i det hele tatt... Mangler jo det meste av wow-faktor i mine øyne (motor, 3-delte felger, M3-understell, M3 baksete, gromme bremser, gromme stabstag etc.) og jeg får nok neppe tatt meg råd til dette med det første. Blir deprimert av hele greia, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...