Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Jess, det skal jeg gjøre. Takker. :)

Mer rust... Det liker vi...

2012-09-25171738.jpg

Venstre kanal midt på, sparklet inn en plate der også gitt...

2012-09-26102200.jpg

Venstre kanal helt bak, og der også...

2012-09-26102204.jpg

Disse hullene, samt noen til på kanalen på venstre siden har jeg sveiset nå. Gjenstår litt mer i hjulbuene, samt høyre kanal.

Fikk dreid litt til på karosserivippen, begynner å nærme seg ferdig nå, men mangler fortsatt sylindre.

2012-09-26125422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er den per dags dato nå, gikk så klart tom for lakk (ble brukt litt mer enn forventet på stylingen) midt i, så det ble ikke lakkert alle steder. Får ta det igjen senere. Fått sveiset alle hullene på kanalen nå og montert på igjen stylingen. Gjenstår noen hull på høyre kanal, samt to hull i bagasjerom, men disse blir tatt etterhvert i vinter; bilen skal jo tross alt brukes også. :-D Jobber ikke offshore nei, er student for tiden (derfor den sugne økonomien!), kjører taxi på deltid, men planen er offshore etterhvert ja, hehe.

282037_367615149987400_2024024071_n.jpg

227860_367614639987451_1717614063_n.jpg

384000_367238070025108_127086967_n.jpg

Fikk satt låsingen til karosserivippen i delehodet på fresen og borret opp 12 hull i dag også.

2012-10-01090559.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her!

Må si jeg er meget imponert over pågangsmotet ditt og fortgangen i rustsveisingen! Ser ut som du har blitt ganske dreven i faget! :)

Skal selv til å begynne med rustsveising på min, må bare finne et egnet sveiseapparat først. Gruer meg litt, men det er vell bare å komme i gang! Blir i alle fall ikke gjort av seg selv :)

Stå på! Er meget spent på dieseltrimmingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Er nok bare å begynne med sveisingen ja, det kommer seg etterhvert med litt øving og det mest viktige er jo å lære seg å stille inn apparatet riktig og gjøre grundig arbeid før du starter sveisingen slik at det går lett når du først starter. :-)

Er spent på dieseltrimmingen jeg og, men akkurat nå ligger det ikke i budsjettet, så tar det iløpet av desember. Dama skal til utlandet i hele desember, så da blir det nok endel mer jobbing enn nå også. Satser på å ha dieselen og 320'en klar for salg til våren, slik at jeg får gjort ferdig den brune med S50B32. :-) Skal få prøvd å lagt inn noen timer i morgen, forhåpentligvis klar til grunning av motorrom og forstilling ferdig montert ihop sett bort ifra fjærbein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...