Eirik36 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Hei. kjørecomputer i min e46 har låst seg på temperaturen i displaye. da skjer med andre ord ingenting når eg trykker på knappen for å få fram gjennomsnitts forbruk, klokka, etc. søkte litt i forumet utan å bli noko klokare. har nokon ei løysing på detta? sikringa e i orden. kan da ve eg må byta heile computeren? er dette kostbart? håpe nokon kan komma me eit godt svar
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Du må mest sannsynlig bytte bryteren i stalken kjørecomputeren skal funke i seg selv generelt, skal litt til før den kvelder.
Eirik36 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 okei me stalken meine du då den hendelen som brytaren e i enden på? den med landlys og blinklys på? og kor kan eg få tak i den og er den vanskelig å bytte?
SweetBMW Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 ja det er den jeg mener. se på høgger eller på www.gsbildeler.no =
Eirik36 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 antar eg må bytta ut denna: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 5&type=new nokon her som har ein brukt som funker til ein litt rimlegare penge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå