Bmwrob Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg SKAL bli flinkere til å lage en worklog, med biler som skal ha fullstendig detail osv. Er også medlem på detailersclub, men hva jeg heter der skal få lov til å forbli anonym. Kan også ordne en detail eller polering for deg, alt etter avtale En mercedes C klasse. Dette er da mitt ene 50/50 bilde.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 En audi fra 05.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Dette er bra! Du får ta full pakke på min også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Stilig! 50/50 bilder er rått. Hva slags produkter foretrekker du å jobbe med, om jeg får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Dette er bra! Du får ta full pakke på min også etterhvert Det skal vi jo ordne vettu! Lovet å fikse bilen billig for deg Stilig! 50/50 bilder er rått. Hva slags produkter foretrekker du å jobbe med, om jeg får spørre? Yup, 50/50 er utrolig. Jeg foretrekker å jobbe med Meguiars proff, men jeg har også Scholl, 3M, CG.. Voksen jeg bruker er alt fra Meguairs sine proffserier til Svisswax, det folk betaler meg avgjør hva jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Herlige jobber! Brukte Meguiars proff på jobb, men må si at jeg foretrekker Scholl-produktene. Nå kommer det jo an på tilstand på lakk + så mye annet, men Scholl frelste meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Herlige jobber! Brukte Meguiars proff på jobb, men må si at jeg foretrekker Scholl-produktene. Nå kommer det jo an på tilstand på lakk + så mye annet, men Scholl frelste meg litt Må innrømme at jeg foretrekker Scholl og iblant, noen av de dyreste voksene jeg har her er Crystal Rock fra swissvax. Så er det bare å sjekke opp prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Absolutt ikke dårlig dette her, får vel ta min snart en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Absolutt ikke dårlig dette her, får vel ta min snart en gang. Du får si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Her er enda en godsak som jeg jobbet med Du kan velge og vrake blant mange forskjellige voks varianter Det som var lagt på denne var Swissvax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå