Gladmann Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Har en E34 525i, og må ha nye støtdempere på hele bilen, og vurderer sterkt coilovers, men hvor får jeg tak i noen til en ok pris med tuv papirer ? komplett med alt som skal til for å få det til og passe ? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 www.gsbildeler.no www.senk.no www.koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 For å få Coilovers til E34 må du sende inn gamle fjærbein for å få sveist inn demperne. Dette kan løses på den måten at du kjøper brukte fjærbein her på bimmers, så selger du bare dine etter å ha montert senkesettet. Personlig kjøpte jeg mine coilovers hos Polardego her på forumet, men det skal være flere her som selger slike (Jeg har FK Koenigsport). De ligger vel på rundt 10k for et komplett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 er du fornøyd med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Tja, har ikke noe å utsette på dem. Nå står mine på 75% hard, slik at bilen er veldig go-cart aktig, og til tider litt ukomfortabel, men den er eksepsjonelt morsom å kjøre aktivt med dersom veiene er egnet for slikt. Har dog ikke testet dem på bane, dersom det skulle være interessant for trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladmann Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 kjøpte du dine ferdig sveiset med nye fjærbein ? pm om noen som har ser dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg kjøpte brukte fjærbein her på bimmers som ble sendt direkte til Polardego (Altså ikke via meg). Fikk så ferdige coilovers i posten med Tüv papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå