Yngve Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Eg finner bare 2 løsninger (spacer er ikke aktuelt) Nr1: KK motorsport sine bunner, vistnokk grisedyre 4500,- eller noe sånt? Noen som kan bekrefte det? Finnes det flere leverandører? Eg har vert i kontakt med en lokal maskinerings sjapp, som muligens kan produsere en serie. Er det noen her som evnt er intresert om prisen blir bra? Nr 2: Millway sine distanse blokker til en tusenlapp- var ikke klar over dette før i dag men sitat samuel lindkvist " Med dom kan man köra skivor från M3E36, M3E46 och M3E46CSL." Dvs de gir mye mere klaring. Ser jo ut som en enkel og rimelig løsning, men hva er fordeler/bakdeler mellom de 2? mvh Yngve
SSM Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Ser ikke problemet med spacer bak skiva? Med den millway blokka så fucker du til innpresset forran akuratt som med spacer bak skiva.
Yngve Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 En spacer er et svakt ledd, og ikke noe eg ønsker å tilføre understellet uten at eg må! Men ja, den blokka har jo innvirkning på sporvidde, men hvor mye? Den vil vel og gi ganske mye mer camber.. Men er det så mye at dette blir en "race only" bit? Tror nok nye bunner er utvilsomt veien og gå for min del, Gi meg en lyd hvis noen er intr .. Får muligens pris på å lage en liten serie til helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå