slperformance Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Hei. Kjøper RH 8,5-10x17" med 5-120 og Et ca 10-20. Trenger ikke være strøkne. Legger ved ett illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kes Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hi, this is my colection. maybe you want some rare and nice wheels for good price!Check here: http://www.facebook.com/#!/pages/crazyp ... ?sk=photos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 I`m looking for cheap rims for track days. No need to be nice and rare.. Aka replicas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Mye brukt på e34... Noen som veit om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Jeg har et sett sånne felger som jeg tenkte å kvitte meg med.. De er ikke veldig pene, men med skikkelig pleie får du dem nok strøkne:) et13 og 15 tror jeg innpresset er på dem.. HAr de på en e24 635 csi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slperformance Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Lamek; Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå