Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Selger dette siden jeg ikke trenger dette likevel. M5 bkf er mindre enn de fleste bremsekraftforsterkere til BMW og er blitt brukt i div E30 M50. Har i tilegg kraftigere hovedpumpe. 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Er dette no jeg burde hatt på min? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Er dette no jeg burde hatt på min? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Tror ikke du får plass til den orginale vakum bkf. Denne skal du nok få plass til. Eventuelt pedalboks, men det koster litt da. E34 v8 har vel bkf rett bak venstre hovedlampe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Lov å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Oppdatert med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Uppsann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Squish Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Selger du e28 bremsedelene stykkvis? trenger den "bomba" akkumulatoren. Regner med dette fungerte på bilen du plukket det fra? Spør fordi det er ganske vanlig med feil på bremsesystemet etterhvert på e28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Jeg kjøpte dette av en bruker her inne. Det ble plukket fra en fungerende bil. Selger helst alt samlet, men om jeg får et fristende bud er alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Squish Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 1000 for alt samlet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 E28 hydraulisk bkf solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Ingen som trenger en slik bkf? Prisen kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Ingen? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Passer den med s50b30? Kan du måle diameter på den? Og lengde fra flensen til enden av hovedsylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 24cm på det bredeste over vakumklokka. 25cm fra flens til torpedo og frem til enden av pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå