Dirty Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Nei går fint det. 402 403 405 er vel de forskjellige bosch ecu'a funker både på b20 og b25 kjører med "320" ecu i en 325 som har bbl, og den får mer en nok bensin du kan ha ews I må klippe en kabel på elnette inn til ECU husker ikke farta hvilket nummer, men finner det på google
kent879 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Vet du va minuset er med 2.0 nettet da? Har nå gjort nye forsøk, på å få start på 2,5l med 2.0 nettet og med 2,5hjerne. Drar som bare det på starteren og bensin pumpa går. Bruker både kamaksel sensor og veivaksel sensor ifra 2.0motoren som jeg vet virker. fremdeles ingen gnist?
kent879 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Har du prøvd med 2,0 ecu? Ja, har prøvd med 2.0 ecu. Men for sikkerhet, vet du va veivakselsensoren skal ligge på i ohm?
kent879 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Begge er non-vanos motor? Det stemmer
oddis Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Du har jordet coilene på de to stedene som er orginalt?
kent879 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Du har jordet coilene på de to stedene som er orginalt? Ja, har det noe å si hvor de er jordet da, så lenge de er jordet?
oddis Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Coilene på cyl 1-2-3 og 4-5-6 skal ha hver sin jordingskabel. Altså 2 kabler i alt. Jording er jording ja, men sjekk at det ikke er masse smuss og maling på jordingspunktene.
KrHeLl Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hva er årsmod. på de to ledningsnettene? Hvilken ECU er fra 320 og hvilken er fra 325? Har du dette så kan jeg se over pin.nummerene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå