Gå til innhold

M50b20 Og M50b25


kent879
 Share

Anbefalte innlegg

NOEN SOM VET OM DET GÅR ANN Å BRUKE LEDNINGSNETTET FRA M50B20 PÅ M50B25.

-IKKE VANOS!!!

-IKKE EWS!

HADDE VÆRT KJEKKT OM NOEN KUNNE SVART GANSKE KJAPPT!!!!!!!!!!!!

For en seriøs post..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du va minuset er med 2.0 nettet da?

Har nå gjort nye forsøk, på å få start på 2,5l med 2.0 nettet og med 2,5hjerne.

Drar som bare det på starteren og bensin pumpa går. Bruker både kamaksel sensor og veivaksel sensor ifra 2.0motoren som jeg vet virker. fremdeles ingen gnist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det går. men optimalt, nei

Prøvde men motoren startet ikke, gikk som bare på starteren, men fikk ikke gnist på pluggene.

prøvde da både med coilene til 2,5-literen og 2.0-literen.

prøvde oppstart både med 2,0 hjerne og 2,5 hjerne

Men samme skjedde ikke noe gnist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vært i garasjen og forsket litt å tror at jeg ikke kan bruke 2.0 nettet på grunn av antall stikkere som går inn på ECU/styringsenhet, dette er forskjellen på nettene som jeg kan finne.

Så da er jeg tilbake til 2,5 nettet. Da er problemet dette?

minestikk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2l nonvanosnettet er bosch system som 2.5l så det burde fungere. du har nok bare gjort masse feil

så va er det som må kobbles inn for at dette nette skal virke da?

er det:

starter, dynamo, oljetrykk, kamsensor, veivakselføler, ECU, gasspjeldsensor?

holder dette, får kun å få start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det går. men optimalt, nei

Prøvde men motoren startet ikke, gikk som bare på starteren, men fikk ikke gnist på pluggene.

prøvde da både med coilene til 2,5-literen og 2.0-literen.

prøvde oppstart både med 2,0 hjerne og 2,5 hjerne

Men samme skjedde ikke noe gnist.

398107_10151183768780273_901750272_22601188_1764797164_n.jpg

2.0 til venstre og 2,5 til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte på 2.0 nette, og flyttet over veivakselføler og kamakselføler ifra 2.0 motoren men fremdeles ingen gnist.

Må sjekke for sikkerhets skyld. Men kan man se på hjernen om det er startsperre?

Og kan det være startsperre på bilen iog med at det er sentrallås?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte på 2.0 nette, og flyttet over veivakselføler og kamakselføler ifra 2.0 motoren men fremdeles ingen gnist.

Må sjekke for sikkerhets skyld. Men kan man se på hjernen om det er startsperre?

Og kan det være startsperre på bilen iog med at det er sentrallås?

Takker for alle svar :)

When a Car does not Crank at all on E36 models most of the time it is a Key or EWS failure. Dette fant jeg på RPM motorsport Canada sin side.. kan kanskje være noe å tenke på? Om du har ews da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...