Gå til innhold

s0lan's e36 touring 98

s0lan
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da hadde jeg årdnet meg førstebil. Bilen er en e36 touring fra 98. er ikke noe særlig med tillegsutstyr på denne desverre.. menmen. motoren er en daff 4'er, men det får gå til førstebil bilen ble kjøpt hoss forhandler våren 2011. nå er det jo en kjent sak at prisene stiger en del når du skal kjøpe av forhandler. men igjenn så fikk jeg en bil som var i tipp topp stand. bærearmene framme var netopp byttet, samt topp pakningen var byttet. og bilen var eu-ok. det eneste jeg kan se som er gjort med bilen er at forje eier har byttet til hvite blinklys glass. ellers er interiør og slikt godt tadd vare på.

bilen ble påkjørt av en panservogn av en Volvo, så venstre bakdør samt bakskjermen ble skadet og måtte byttes. fikk tak i ny dør å ny skjerm som ble lakkert i bilens farge. dørlistene og pakningene ble også byttet.

1ekhjz9wdh87jnnc9hx9.jpg

ybkft2tz5y8jt5tgg5vk.jpg

dveyh8t62nhx65uvdtty.jpg

planene er som følgende:

-M tech frontfanger(m3)

-orginal bakfanger med m3 leppe(diffuzor)

-lakke sideskjørt

-bakluke spoiler

-lyktesenkere

-sort lakkede nyrer

-angel eyes lykter med blank bakgrunn

-coilovers

-simon's effektanlegg

-m3 speil

-m3 orginal felger

-soting

-m3 orginale baklykter

-K&N filter

-kurvelys

-bygge anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tja. etter litt surfing på nette så kom jeg til at sort bakgrunn er finere. så blir nokk å gå for det ja:) men er enda usikker på om jeg vil ha løkter med blinklys. heller om jeg vil gå for uten. personelig så synes jeg det er finere med delt lykt uten blinkers :) men syns prisen er litt stiv på de fra GS..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...