Simennzz Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hei! Har sett meg ut en bil jeg har lyst å importere fra Tyskland, men jeg har ikke tid til å gjøre det selv, og trenger bilen relativt fort. Derfor tenkte jeg å få et firma som driver med importering til å gjøre hele jobben for meg, noen som har gjort dette før, og har ett å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quanto Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Mange bruktbil forhandlere som driver å tar inn biler å selger til "norsk" pris. Det kan være du kan høre med en brukt forhandler om de kan gjøre det for deg. Men det kan nok fort koste?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg kjøpte en bil for et år tilbake hos SPZ bil i Bergen. Kjempe kundeservice, ingenting å utsette på de. En kompis kjøpte bil der for tre-fire mnd siden med samme erfaringer. Mener de tar inn biler fra Tyskland for kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Prøv Avetti Motor på Klepp alternativt Bilkilden i Stavanger. De gjør dette for en ukjent sum. Alternativt kan du gjøre alt papirarbeidet selv og få Thune biltransport til å hente bilen for deg. Har brukt dem selv et par ganger og de tar ca 5-7000 alt etter hvor bilen står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hansa auto i sandnes gjør også dette, i husker ikke helt om det var 10000 han tar for jobben, men da blir bilen sjekket i tyskland før den blir importert. Du kan å prøve disse http://www.mobile24.no/ 7900 var ingen upris heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Takker for gode tips! Skal sende dem alle en mail. Fikk også et tips om at Pettersen Autoimport også skulle være et lurt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Noen som vet om noen seriøse bruktimportører på østlandet? Vet det vrimler av dem, men hadde vært greit å få vite hvem som gjør en god jobb og som er til hjelp selv etter at du har kjøpt bilen. Greit å vite for fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Ta kontakt med www.importerbil.no v/ Ole Reidar Dvergsdal. Billigere og bedre service kan jeg garantere deg du ikke får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Spzbil er å anbefale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Edit: har jo svart i denne tråden før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Hva med Pedersen Autoimport? Han har drevet lenge i gamet, og kunne ordne meg bla rx7 FC cab fra tyskland osv. Veldig hyggelig kar er´n å. Men har ikke fått handlett bil hos han ennå. Han har også importert hundrevis av 200sx som flyr rundt i norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Jeg brukte AEC Top Auto. Pettersen autoimport tok en veldig dyr pris for å importere. 110% fornøyd med handel der, angrer ikke et sekund, og tviler på Pettersen kunne gjort noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå