håk Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Hei folkens! Har nettopp bestilt supersport eksos, og da kunne jeg velge mellom en haug med forksjellige enderør. Valgte to enkle runde, og da kom spørsmålet om jeg ønsket 70-80 eller 90mm rør! Har noen bilder av de forskjellige? Blir 90mm overkill? Det skal stå på en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 90mm blir overkill i mine øyne hvertfall, 76-83mm en plass er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Ville tatt 90mm , pga E39 er en ganske stor bil så da går det greitt med "store" enderør også.. Tror dette er 90mm rør, ser forsåvidt ikkje kjempestort ut så syns de passer fint http://www.abload.de/img/p1000042smallv7h.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ble ikke så mye klokere av det! Syns igrunn det er tøft med store enderør, så står mellom 80 og 90mm, men om 90 blir for stort det vet jeg ikke... Jeg skal kun ha 2 på en side, ikke noe duplex m5 look... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Skjønte det men fann et raskt bilde.. men er ikkje sååå stor forskjell på 80mm og 90mm da.. luksusproblem, er da berre å velge en haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Tok 90mm, fant en med det på youtube og syns det var tøft... Skal tilpasse de ordentlig slik at de sitter fint i m-fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå