easyfixx Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Som toppic så har park lysene på min BMW blitt helt mørke. Får ikke lys. Har sjekket pærer, men ikke dem. Først sluttet det å virke på den ene siden, å etter en uke så var de mørkt på begge. Nær å fjærn lys funker som de skal. Noen som hvar vært borti dette, eller lignende? Håper på gode svar å en løsning
easyfixx Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 ja den har jeg sjekket, og de er ikke sikkringen som er def. Kan de være feil på selvwe bryteren eller noe? Eller kanskje ett lednings brudd. Skal ut å se på saken i morgen hvertfall.
gallay Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Se om du har brudd i det elektriske, dette må ha en forklaring.
mspec Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 har du montert noe ledlys,f.eks skiltlys? Noe tull med sentrallåsen?
Glenno Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Slitter litt med det samme nå som trådstarter. Jeg har en 2000 mod touring. Byttet front glass igår og når jeg skrudde på teningen lyste det feil i displayet for frem lykter. Etter nærmere sjekk ser jeg at parklys ikke lyser. Parklys venstre side har periodisk virket siden igår. Jeg har dessverre ikke norsk oversikt over sikringene, så om noen kunne legge ut hadde det vært fint. Kan det være noen form for motstand noe steder som f,eks styrer dårlig spenninger og derfor slår av? Har ikke peiling på elektronikk men mulig noen har noe kunnskaper eller erfaringer de kan dele? Tidliger har jeg også hatt periodisk feil (ca 2 hver mnd hyppighet) på nærlys xenon hvor jeg da har skrudd av lysene helt for så på og det har fungert igjen. Edit: Prøvd bytte xenon pærer hele 2 ganger på 2 år. Om det kan være noe sammenheng virker ikke det ene skilt lyset bak. Ingen feil meldinger i displayet. (har kjøpt nytt sett men ikke montert). Ellers inget tull med det elektriske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå