Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Dro over til sverige å hentet en 97modell 540i med 6tr manuell for en mye penere sum enn hva man måtte betale for noe sånt her til lands grunnen til at jeg valgte akkurat en sånn bil var i utgangspunktet motoreffekt og et rimelig brutalt dreiemoment skal heller ikke legge skjul på at det er GROM lyd i 8ern når du får 3" eksos hele veien med ett par lyddempere. svingradiusen på disse bilene er over gjennomsnitt også planene for bilen er/var: ribbe hele bilen innvendig og alt som kan for å lette bilen bygge helbur og sveise inn 2stk bøttestoler og 4pkt seler 3" eksos med 2lyddempere ( samlet fra 2små til 1stk 3" ) sprøyte innvendig og utvendig (kun tatt innvendig fortsatt) ispigg ( endte opp med 4stk pirelli P zero 145/85-16 på 16" alessio alufelger 7,5x16 ) sinter clutch m5 bakstilling? coilovers? kommer nok litt annet etterhvert også. var å kjørte på isen hos hebbe (der gatebil on ice har vært arrangert 2-3 ganger) forrige helg. fungerte vanvittig bra men står igjen sprøyting utvendig ++++ før den er klar til gatebil. veldig mange som så bilen å ikke hadde sett/hørt den i aksjon spurte åssen det var å kjøre 520 på isen. hehe. da kom gliset mitt jeg sa ingenting, men de skjønte fort at det var noe annet da jeg passerte ett par m3'er utpå der osv. tar gjerne imot forslag til hva mere jeg kan gjøre med bilen. detta er kun ment for iskjøring, så blir ikke noe astronomiske summer inni detta prosjektet her mvh sondre
flonoen Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Høres tøft ut! Bilder er aldri feil forresten! Kjører du på prøveskilt på disse treffa? Hva vekt får du denne ned i da ved litt ribbing?
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 prøvde å legge ut bilder, men var noe feil med siden akkurat for øyeblikket.. vekt ja? noe så sinnsykt.. nå har jeg rivd ut absolutt alt! tipper jeg har fått ned bilen med over 300kg
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 bilde fra da vi var å henta bilen i arvika i sverige. skikkelig familie sleeper detta
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 ribba litt største problemet var egentlig alle boksene og ledningene som gikk på kryss å tvers i hele bilen
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 skikkelig apparat må til stolfester
NBCustom Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Snart på tide at Emilie prøvekjører den vel?`=)
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 hu får vente noen år til vel hehe.
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 etter helga's kjøring.. fikk litt kjeft for støy, så fikk låne en lyddemper jeg bare satte rett på 3" enden funka som faen, men så noe spesielt ut. hehe
termin Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Liker bilen og ideen din bak isbil ! Som spurt før, hvordan gjør du det med skilter på kjøring? Og klarer du virkelig å utnytte all kraften du har i motoren på en isbane ?
Bmw_325i_ Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 med de ishjula der så biter det som faen forrige helg leide jeg prøveskilter, men igrunn samma om du har skilt eller ikke. må løse engangslisens for og få kjøre uansett. overraskende hvor vanvittig morsom bilen var og hvor bra den oppførte seg på isen.
NBCustom Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Skal du kjøre nå til helga el? Er noe på Lågen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå