bedmund Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 bli bra ta ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Har fått på en del ting på bilen nå som - Diff.brems - IS-leppe - Gul lyktefilm på innerlyktene Syns det ikke ble så allerværst selv egentlig Kunne vært litt mer ned i front men Så begynnte bilen og bruke vann, tok opp toppdekselet og fikk se dette Så da ble det byttet toppakning, topp som er planslipt, nye ventiltetninger, vannpumpe, reg.reim sett, shrick kam osv.. Har ikke så mye bilder av det men har ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Har også fått inn skinn stoler foran Trenger pleie for og bli bra igjen! Noen som har annbefalinger på hvilke produkter jeg skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hva er greia med å selge da, Ole?? Begynner jo virkelig og ta form nå! Sjekk ut ebay for skinnseter bak.. Kanskje det ligger noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Hva er greia med å selge da, Ole?? Begynner jo virkelig og ta form nå! Sjekk ut ebay for skinnseter bak.. Kanskje det ligger noe der Tror ikke jeg skal selge lell nå, som du sa det begynner og bli, sakte men sikkert Skal ta og sjekke der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ja.. Det er jo ingen tøffe touringer i området, og siden du har løftet den med både det ene og det andre siden du kjøpte den, så hadde jeg ville hatt den Om du finner noe og får selger til å sende til norge, så har jeg Ebay-konto og paypal som du kan bruke, om du ikke har selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Prøve og få på mere senk etterhvert så blir det enda bedre, men det blir neste år Har konto selv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå