Gå til innhold

Min E91 320d, 177hk (m/bilder)

ErikAak
 Share

Anbefalte innlegg

Ligger nå på et hotell i Flensburg etter å ha kjørt ca 75 mil fra Buchen hvor jeg hentet bilen tidligere i dag.

Kan ikke si annet enn at jeg så langt er kjempefornøyd! Kjøpte bilen uten å noensinne ha kjørt en E90/91, men har lest mye bra om den og satt min lit til fremmede menneskers utsagn for en gangs skyld. Bilen er lastet med 4 sommerdekk m/felger samt bagasje, men drar likevel godt og føles tight og fin. Det er en full M-sportpakke med greit utstyrsnivå (sportsseter i full skinn, sensor bak, aut. nedfellbart h-feste m.m). Det eneste jeg fikk gjort var å bytte til blacklinelykter bak. Har aldri blitt helt fortrolig med de originale lyktene før faceliften.

Kommer nok med bilder etter hvert! Skal gi et forsøk på ipaden her nå, men hotellets internett er fra før murens fall og hater datatrafikk generelt får jeg inntrykk av.

Bis dan!

Ok, funker ikke å laste opp bilder slik uansett på en pad. Damn you, Steve Jobs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, hva slags planer har du for den?

Takk! :)

Har egentlig lite og ingenting planer ut over god pleie og godt vedlikehold.

Om jeg skal endre noe må det være å montere sorte nyrer. Hva tenker du/dere om det?

Også ser jeg noen har blåaktig angeleyes som i og for seg er tøft. Det fortjener dog "xenon-look-a-like" tåkelys, og det er kanskje en større operasjon..? Har ikke sjekket ut hvordan man bytter verken angleeyes eller tåkelys.

Kom gjerne med tips på pærer og fremgangsmåte! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...